Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Herkesin bir çöplüğü var

Herkesin bir çöplüğü var
 

Ç(ÖP) resmi bulamadım


Kim istemez ki, sevdiğini koluna takıp da gezmeyi
(Varsa)

"Belki şans güler" diyerek sayısal loto oynamayı
(tutarsa)

Kilo vermek için her akşam koşanınız var mı bilmem ama

Ben hafifletici ekmek yemeyi de bıraktım.

Zamanında "Keşke"lerim olmuştur mutlaka

Hangi birimiz göbek atarken kıvırmıyoruz.

Eşcinsellikten şikayet edenler çoktur elbet.

"Cinslik olsun" diye cinsellikten bahsetmeyen kim?

Asansörde köpeğe rastladım geçenlerde, şaşırdım

'Hayvanlarla inip Neba'tat'tan güzel kokmayan gül gördünüz mü hiç?

Solup gitmiş hayatları kim yeşillendirebilir söyleyin

"Hatalıysam Sollarım"

Ayak diremek, bu inat niye ki(ne)

Espri yapmak da bir sanat aslında

Beyine dayanır ve zamanında açılırsa...

Herkesin ve her kesimin bir mizah anlayışı var

Silemediğimiz bir belleğimiz

Yazamadığımız kaderimiz

Sevap ve günahlarımız...

Elmanın sapı, armutun çöpü

Herkesin bir çöplüğü VAR...

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..