Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Herkesin bir dostu var mıdır?

Herkesin bir dostu var mıdır?
 

Dost demek nedemek ki aslında?

Dost ve arkadaş aynı şey değil midir aslında?

Aslında bence dost ve arkadaş hemen hemen aynı şeyler, ama bazı farklılıklar olduğuna hep ikna edilmeye çalışıldığımız için kendimce farklar bulmaya çalışıyorum ve bulduğum bazı farkları size anlatmak istedim ama pekte bulduğumu sanmıyorum.

İnsanlar dostlarını en iyi sırdaşları, en iyi dinleyicileri, en iyi kötü gün görevlisi vs.. diye nitelendiriyolar. Dost saydıkları insanlar aslında sadece saydıklarım ve eklenebilecek bir çok şeyde yanımızda olmalı sanki ve o zamanlar genelde bunalım zamanlarımızdır. Geriye kalan eğlenmeye gidilecek, kafede iki kelime kaynatılacak, sinemaya gidilecek, alış verişe çıkılacak insanlar ise sadece arkadaşlardır.

Peki dostlarımızla hep zor zamanlarda veya çok iyi zamanlarda,üzüntü ya da sevinç paylaşmak için bir araya gelirsek arkadaşlarımız dediğimiz insanlarla neden sırlarımızıda paylaşıyoruz ki ozaman????...

İnsan dostum bunlar veya arkadaşım bunlar diye iki ayrı grup oluşturmalımı ki?

Ya ben bunu anlamıyorum,benim dostumda arkadaşımda birdir;amaa bu insanlar arasında da yakınlık derecelerimiz farklı olabilir ama dost grubum arkadaş grubum diye bi farklılık degildir bu.Ben dost diye ayırıpta bir kısmını o kişiye zordayım yetiş veya çok sevinçliyim duymalısın diye aramam.Ben o anımı (herneyse) durumu paylaşmam gerektiğine inandığım bir çok yakınımla bir araya gelirim derdimide hepsiyle paylaşırım,sevincimide,yok kafeye gitsemde hep birlikte olurum,sinemayada hep birlikte giderim.

Ben ayıramam dost arkadaş diye çünkü sadece çevremdeki insanları degil, ben kanbağıyla bağlı olunan insanlarında dostum veya arkadaşım olduğunu inanıyorum.Benim annemde,babamda,kardeşlerimde en yakın sırdaşalrım,en iyi dostlarım,bilikte çok eğlendiğim yakınlarımdır.E annem sırdaşım babam arkadaşım annemle sırlarımı konuşayım babamla sinemaya gidelim annem gelmesin olur mu yani.Yok ya ikiside aynı yakın benim için ayıramam hiç kimseyi birbirinden.

Bu nedenle farklı iki katagori oluşturmaktansa, herkesle yakınlık derecemi aynı tutumaya çalışarak aynı açıdan yaklaşmayı daha uygun buluyorum...

Belkide ben yanılıyorumdur?

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..