Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '20

 
Kategori
Haftasonu
 

Herkesin Gittiği Yoldan Gitme

Tek başıma gezmeyi çok sevdiğim yerlerden biri olan Atatürk Arboretumu'nu sonbaharda gezmeyi çok seviyorum. 

Her yer tupturuncu oluyor, daha az insan sesi ve daha çok doğa, daha çok kuş sesi oluyor. 

Yaprakları hışırdatarak dümdüz yaprak dolu yolda bir fotoğraf çektim. Sonra baktım bir iki kişi oradan yürüyor.

Sağda bir yol var ama çamurlu, engebeli ve nereye çıktığını bilmiyorum.

Düz yolda yürüyen çifti o yolda bırakıp sağa saptım, kurbağa gördüm. Su birikintisinde zıpladım. Yokuş çıkıp nefes nefese kaldım. Çok eğlenceli zaman geçirdim. Yukarı çıktım baktım düz yoldan giden kişiler mola vermiş tebessüm ederek bana bakıyor. Her tarafım çamur içindeydi ve selam verip geçtim. 

Bazı duyguları insanlar doğada tek başına yaşamalı, hissetmeli ve kendini doğada keşfetmeli, özellikle büyükşehirde yoğun bir tempodaysan. 

Kim ne derse desin en güzel yolculuk, insanın kendi içine yaptığı yolculuktur.

Gününüz güzel geçsin..

 

 
Toplam blog
: 27
: 208
Kayıt tarihi
: 21.03.20
 
 

Plato MYO Çocuk Gelişimi mezunu. Atatürk Üniversitesi AÖF halkla ilişkiler öğrencisi. Çocuk atöly..