Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '18

 
Kategori
Siyaset
 

Herkesin Herkesten Korktuğu Ülke

Herkesin Herkesten Korktuğu Ülke
 

Kuşadası sahilinde bir akşam üstü...


Herkesin
Herkesten korktuğu bir ülke
Bizim ülkemiz Türkiye
Kimse
O yanlış onun doğrusu bu
Diyemiyor
Derse
Başına geleceklerden korkuyor
Diyenlerin de
Birçoğunun başına birçok şey geliyor
İşinden oluyor en azından
Benim ülkem Türkiye
Benim sevgili ülkem Türkiye
Ne yazık ki bu vaziyette
Taşlar yerinden oynamış
Bir türlü de yerine oturtulmuyor
Siyasetle yatıyor
Siyasetle kalkıyoruz ya bu günlerde
Bir siyasetçiden duymuyorum
Ben seçilirsem
İlk yapacağım çalışma taşları yerine oturtmak
Olacaktır
Ve her işi de tıkırtıkır çalıştıran olacağım
Diyemiyor demiyor
Oysa siyaset
Yerinden oynamış taşları yerine oturtacak
Sonra da buna bağlı yeni yapılanmalar yapacak
Yerinden oynayan başlıca taşlarımız
Saygı yokluğu
Sevgi yokluğu
Öz denetimsizlik
Empatisizlik
Sorun çözücülük noksanlığı
İşbirliğine yatkınlık gevşekliği
Ve
Ve
Ve canlarım
Yaşama güdüsünün
Güvenlik güdüsünün
Sevilme güdüsünün
Bir statüye bağlılık güdüsünün
Ve de
Kendini özgürce ifade etme güdüsünün
Karşılanamamış olmasıdır
Bu noksanlıklar giderilmediği sürece
Taşlar yerine oturmaz
Taşlar yerine oturmayınca da
Bu oynak taşların üzerine yapı inşa edilemez
Siyaset bunların üzerine kurulursa
Sağlıklı siyaset olur
İnsanlarımız barış ve kardeşlik içinde
Varsıl yaşarlar
Benden bu kadar canlarım
Siyasete atılanlara öğüdüm olsun bu sözlerim
İnşallah uyarlar
Şu canım ülkemizi mutluluğa ulaştırırlar
Haydi, hayırlısı bakalım
Sağlıcakla kalınız sevgili okurlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..