Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '14

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Herkesin ihtiyacı olan probiyotikler için 10 neden

Probiyotik, “yaşam için” anlamı taşıyan, Yunanca kökenli bir kelimelidir.
Probiyotikler, vücudu zararlı mikroorganizmalardan koruyan, sindirim sisteminin düzenli çalışmasını sağlayan, organizmamızla dost, canlı bakteriler anlamına gelir. Kısaca vücudumuzun dost bakterileridir.
Bu probiyotik dostlarımızın bulunduğu en güçlü kaynak ise kefir. Her derde deva, doğal enerji ve şifa kaynağı olan kefirde, bol miktarda kalsiyum ve magnezyumun bulunduğundan sinir sistemi üzerinde rahatlatıcı etki yapıyor. Minerallerin, kemik ve kas yapısını güçlendirirken, kan dolaşımını düzenleyip, kan bozukluklarını giderilmesinde yardımcı oluyor.
 
Ben kefiri uzun yıllar kendim evde mayalıyorum. Artık tadına alıştığım için hiç garipsemiyorum. Tadı sanki ekşi ayranı anımsatıyor… Seven seviyor ama sevmeyen hiç içmiyor. Ben oğluma bile kefiri içiriyorum. O da alıştığı için sıkıntı yaratmıyor. Paketlenmiş gıdalara pek inanmadığım için kendim mayalıyorum. Kendiniz yapmak zorunda değilsiniz. Marketlerde satılan kefirlerden alıp içebilirsiniz. Karar size kalmış.
İşte probiyotik almanız için 10 neden;  
1. Güçlü sindirim sistemi.
2. Soğuk algınlığı ve grip mevsimi sırasında sizi korumak için.
3. Enfeksiyonları önlemek.
 
4. Daha iyi bir nefes için.
5. İyi kolesterol seviyenizi.
6. Detoks için.
7. Stres yönetmenize yardımcı olur.
8. Alerjik rahatsızları yok etmek için.
9. Kullanılan ilaçların zararlı etkilerini azaltmak için.
10.Lezzet için!
 
Toplam blog
: 68
: 2103
Kayıt tarihi
: 20.01.14
 
 

Merhabalar,  Çocuk yaşlarda hissetmiş olduğum ve bastırdığım hislerim 2016 'da Theta Healing eğit..