Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
Okunma Sayısı
4097
 

Herşey senin için

herşey seninle başladı aşkım.
aşkım kelimesi en çok sana yakıştı.
herşey seninle güzelliğini buldu aşkım
canım dediğim ilk can senin canım. Senin.
herşey seninle güzel aşkım
özlemek, sevmek, sevilmek...
herşey seninle tat buluyo aşkım
herşey seninle başlıyo...

sen benim dünyamın güzelliğini farkettiren bi tebessümsün aşkım
sen benim kocaman dünyam.
sen benim can yoldaşımsın aşkım
en büyük sırdaşım...

seni seviyorumlar en çok sana yakışıyo
senin dilinde hayat buluyo aşkım
senin ellerine değince değişiyo dünyanın rengi
toz pembe oluyo gözlerimin rengi

gitmeler sadece sen yoksan üzüyo aşkım
hüzünler senin ayrılığın için var oluyo
gökyüzü senin için mavi aşkım
deniz senin için...

kalp senin için atıyo aşkım
hayat sende başlıyo
dünya senin için dönüyo aşkım
kuşlar senin için uçuyo...

ağaçlar senin için açıyo aşkım
bulutlar sana yağıyo.
senin gözlerin için varolmuş yeşil,
Rabbim ellerimi seni ısıtsın diye yaratmış.

her masalda sen varsın aşkım,
her şarkıda sen.
ben senin için varım aşkımmmmm
sen aşk için...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 14
Toplam yorum
: 5
Toplam mesaj
: 5
Ort. okunma sayısı
: 649
Kayıt tarihi
: 02.04.08
 
 

Kamu yönetimi okuyorum. Siyaset i seviyorum. Her türlü görüş hakkında bilgi almak istiyorum. Şiir ya..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster