Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

     
    Kategori
    Şiir
     

    Herşey sensin

    Herşey sensin
     

    Bakmakk bazen görebilmekten ibaret bişey!


    Gözlerden hiç beklenmedik bir zamanda;
    Hiç beklenmedik bir çıkmazda düşen damlalar gibi
    Düştün yüreğime..
    Cevabını veremediğim sorular sormaya başladım hayata
    Belirsizlik nasılda pay ediyordu amansız çığlıklara yüreğimi
    Nasılda derinden kopartıyordu yaşama sevincimi…
    Sevmediğim;sevemediğim mecburiyetler sarmıştı tenimi..
    Suçlayamadım kimseyi ne kendimi ne sevgimi..
    Kalbim izin almamıştı zihnimden
    Yasak olanı yapmıştı ince sancılar bırakmıştı yüreğime…
    Ben savrulurken dört bir yana hayatın çığlıklarında
    Yaşam intikam alıyordu ruhumdan…
    Kalabalığın içinde kimsesiz sevgisiz hissettim sonra kendimi
    Firar etti çareler..tüm çıkar yollar kapandı
    Uzun bir yol kaldı geriye..bir ucunda sen bir ucunda ben..
    Umut diye bir şey kalmamıştı.
    Kaybolmuştu hayatın sessizliğinde tüm sesler..
    Damarlarıma damla damla akan sen olmaya başladın
    Gözlerimin yorgunluğu, içimin burukluğu..
    Dudaklarımdaki tebessümler her biri birer birer sen oldu..
    Alıkoyamadım karşı çıkamadım ..
    Demiştimya kalbim izin almamıştı..artık mühlet yoktu..umut yoktu..
    Hayat kaybolmuş..umut kaybolmuş..gülüşler sevinçler her bir şeyim kaybolmuş
    Her şeyim sen olmuştun..

    HaKaN!! :)

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1855
    Kayıt tarihi
    : 29.07.08
     
     

    Mersin doğumluyum. Yaşımı boşverin ne önemi var ki?Akıl baştaydı hani? Orduda okuyorum :) Gencim:)..