Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Reklam
 

Herşey ve daha fazlası

Herşey ve daha fazlası
 

Son zamanlarda bu cümleyi sık duyar oldum. Her duyduğumda da, ' ne saçmalıyo bunlar yaa ' diye kendi kendime hayıflandım...

Ne kadar abartılı, ne kadar gereksiz ne kadar ucu açık bir laf. Herşeyini anladık da daha fazlası nesi oluyor?

Aklımın ermediği şey, bunu her reklamda kullanmaları. Bu bir ürün olabiliyor, haber programı olabiliyor, sinema olabiliyor. Kısacası aklınıza ne gelirse,

Reklamı izlerken neyin reklamı yapılıyor şu ana kadar hiç dikkat etmedim, ' herşey ve daha fazlası ' cümlesinden sonra olay bitiyor zaten.

Reklamcılar acaba üretme özelliklerini yeteneklerini mi kaybettiler de reklamlar bu kadar basitleşti. Üretmek, ince detayları yakalamak yerine, özenti derecesinde kalitesiz şeylere rağbet etmeye başladılar.

Ben reklamcı değilim ama iyi bir gözlemciyim. Ve bu gerçekten çok kötü bir reklam. Özellikle de her tanıtımda kullandıkları zaman hiç bir esprisi kalmıyor.

Gözlemlerime dayanarak söylüyorum, bazı tanıtımlar çok gıcık ve çok saçma. Sonuçta gıcık da olsa ürüne dikkat çekmek için yapıldığı için o ürünün daha çok aklımda kaldığı da bir gerçek. Reklam bu anlamda amaca ulaşıyor demektir.

Reklamcıları da daha fazla kızdırmayalım ne de olsa çok iyi bildiğim bir alan değil.

Siz yine benden ayrılmayın. Herşey ve daha fazlası için buradayım...

Dip Not: Küme çalışmamız devam ediyor, katılımlarınızı bekliyorum...

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80911


 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..