Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '13

 
Kategori
Deneme
 

Herşey yerli yerinde

FETAV ‘ın düzenlediği Kuş Gözlem Günleri sırasında Fethiye’ de yaşayan kuşlardan en çok “ Yalı Çapkını”nı beğenmiştim. Bu sabah yürüyüşte gördüm bir tane. Gerçekten çok renkli, çok güzel bir kuş.

Evde “ Sultan Papağanı” var Aşil, tam sabah güneşini alan bir köşede duruyor. Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte her yer yaldız yaldız parlıyor. Sümüklü Böcekler çoktan imzalarını atmışlar her yere. Bize de ( Argos ve ben) sabah yürüyüşünde seyretmek kalıyor sadece. Bu ve diğer bütün ayrıntılar bana sabah yürüyüşlerinde hep içimden; “ Yaşam ne güzel! Herşey yerli yerinde. “ dedirtiyor.

Gerçekten ben burnumu sokmadığım, ortalığı bulandırmadığım sürece evrende herşey olması gerektiği gibi akıp gidiyor. Bana da sadece izlemek ve keyif almak düşüyor. Tüm başlangıçlarda olduğu gibi sabahları da ben hep heyecan dolu olurum. Tüm güne yayılması için istekliyim. 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..