Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Herşeyden bir parça var sende

Herşeyden bir parça var sende
 

Gökyüzü gibisin sen.

Öylesine eşsiz ve ulaşılmaz.

Nereye baksam sen varsın.

Güneş gibi aydınlatıyorsun gündüzümü.

Ay gibi ışıl ışılsın karanlığın içinde.

Yıldız gibi parlıyosun ama teksin.

Sadece ben görebiliyorum seni.

Gökkuşağı gibi rengarenksin.

Her renk seni temsil ediyor.

Bazen sarı oluyorsun.

Bazen yeşil.

Bazen pembe.

En çok da siyah yakışıyor sana.

Bütün renkleri barındırıyorsun içinde.

Seni tam anlamıyla anlatan tek renk o belki de.

Herşeyden bir parça var sende.

Bütün güzel şeylerin taplandığı bir kutu gibisin.

  

 
Toplam blog
: 9
: 169
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

Atışalanı Lisesinde okuyorum. Lise 4'e gidiyorum. Samsun'da doğdum. Fakat  ailem  uzun yıllar önc..