Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Herşeye rağmen kadınım

Herşeye rağmen kadınım
 

internetten


Ben, kadınım
Sesizliğin sesiyken,
Sevginin esiri,
Aşkın ise vazgeçilmez tadıyım

Ben, kadınım
Sevginin tohumu,
Aşkın meyvesi,
Küçük bir kız çocuğuyum

Ben, kadınım
Hayatın tüm renkleriyken
Kah beyazım gelinlik içinde
Kah siyah olurum yas içinde

Ben, kadımım
Kız kısmısıyım
Küçük bir kızken bile
Ar’ım namusum

Ben, kadınım
Sineye çekerken acıyı
Hayal bile kuramadan,
Başka hayallerin eseriyim

Ben, kadınım
Görmezden geldiğinizim
Örümcek bağlanmış kalbinizde
Koca bir hiçim

Ben, kadınım
Atılmışken dipsiz kuyulara,
Kurtarılmayı bekleyen insanım
Ben herşeye rağmen kadınım.

Sesini duyuramayan kadınlara sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..