Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '11

 
Kategori
Aile
 

Herşeye rağmen

Herşeye rağmen
 

* Güneşli bir güne merhaba derken İzmir ve ben hepinizin günü aydın olsun. Bahar gelişini yavaş yavaş hissettirirken mutlulukları kucaklamak istiyorum. Yeni yaşıma yeni umut ve hayallerimi besleyip büyüterek, yeşertmek istiyorum. 

* Bu gün benim doğum günüm. Rahmetli annemin dediği gibi bu kızın ya çekecek cefası ya da sürecek sefası olmalı derdi. Kaç kez ölümle burun buruna geldiysem artık. Düşünüyorum da haklıymış rahmetli anam. Geriye doğru şöyle bir baktığımda; çocukluğumda hatırlayamadıklarım ve hatıramdakilerle gerçekten doğru bir tespitte bulunmuş anacığım. Küçükken çok hastalık geçirmişim. Yokluktan dolayı beni doktora filan götürememişler. Allah’ın takdiri ile hep hayatta kalmayı başarabilmişim. Aslında güçlü bir çocukmuşum demek ki. Ama şu an kendimi o kadar güçlü hissetmiyorum. İmkânlarım olsa da çekirgeyi hatırlıyorum, kaç kere daha zıplarım acaba? Gerçi daha çok zıplamayı umut ediyorum. Nefes alabilmek, gözünü yeni bir güne açabilmek kadar güzel bir şey yok. Belki de bu yaşama sevinci beni ayakta tutuyor, tabi birde anneanne, babaanne olma gibi hayallerimi de göz ardı etmemem lazım.

Hayat sana sesleniyorum; önüme ne kadar engel koyarsan koy, son nefesime kadar gücümün yettiğince savaşacağım. İzin vermeyeceğim bana taktığın çelmelerle düşürmene, düşürsen de sen beni, ben kalkmasını öğrendim. Acılarla, dertlerle yaşamayı, ağlarken gülmeyi öğrendim. Senin benimle dalga geçtiğin gibi bende seninle dalgamı geçeceğim, ta ki ölümle randevu saatimde buluşana kadar. Çünkü ben Allahın bana bahşettiği ikinci bir hayatımı yaşıyorum. Kötünün iyisi denebilecek bir dertle tanıştım. Yaşamayı ve savaşmayı öğrendim. Her şeye rağmen, çocuklarımın gülen gözlerine bakabilmek için her şeye ve herkese inat yaşama sımsıkı tutunacağım. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..