Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Herşeye yeniden başlamak gerek...

Herşeye yeniden başlamak gerek...
 

Güvenmek...


Güvenmek ne güzel bir duygudur. Bilirsin ki her durumda elele verip çıkacaksındır içinden her kötü durumun. Kaç olgu vardır bu derece güvenilebilecek. Anne, babamız, eşimiz, dostumuz. Bir de devletimiz vardır.

Vatansever her birey sorgusuz sualsiz ülkesinin, devletinin iyiliği, refahı için hazırdır herşeye. Güvenir sonuna kadar devletine. Devletin amacıda budur değil mi? Ülkesi ve halkı için en iyi kararları alıp uygular, zarar gelmemesi için hertürlü önlemi alır. Böyle bilir her toplum devletini, bu yüzden güvenir, güvenmelidir.

Halk, ülkesinde birşeyler yapılıyorsa, birşeyler değişiyorsa bir bildiği vardır yönetenlerin, bile bile zarar verecek değiller ya diye düşünmeye çalışır. İhanet etmezki kimse vatanına. Olur mu öyle şey.

Hep böyle olacak sandım ben. Yukarıda anlattığım gibi. Vatansever yetiştirildim. Atamı örnek aldım hep. Vatanını böyle seven bir atamız vardı, onun izinden gittik hep ve gideceğiz.

Şimdi bakıyorum aklım erdiğince, ülkemde son yaşananlara. Ne varsa satıldı. Daha karlı dendi. Ekonomi düzelecek dendi. Ama düzelmedi. Bir terör örgütü çıktı. Ergenekon. Kötü bunlar dendi. Gözaltılar oldu. Baktım alınanlara hepsi vatanını seven cumhuriyetçi aydınlarımız. Yine aklım ermedi. Diyemedim bir bildiği vardır yönetenlerin diye.

Şimdide şu savaş meselesi var. Dahil edilecekmişiz gibi bir his var içimde. Sonra bize, ülke için bu savaş gerekiyordu diyecekler, aynen ekonominin düzelmediği gibi bundanda zararlı çıkacağımız korkusu sardı beni şimdiden. İşin içine yalanlarda girdi. Gemi geçiş izni ile ilgili haberden bahsediyorum. Kim yalan söylüyor diye düşünmüştüm . ABD mi, başbakanımız mı ? Bu soruyu kendime sormamam lazımdı derken, gemiler geçmeye başladı bile. Ne açıklanacak halka şimdi ? Elbette hiç birşey. Israrla kandırılmalar devam edecek. Çanakkale halkı geçişleri izlerken, haberimiz yoktu, yanlış anlama var gibi zırvalarla yine iplenmeyeceğiz.

Güven kaybetmek hayatın her alanında berbat bir duygudur. Bir kere gitti mi elden, bir daha kazanmak için çokkk çaba lazımdır. Çoktan kaybettim ben bu duyguyu. Acı olan bu güveni kazanacak kimsede yok artık. Tek başımıza, herşeye yeniden başlamak gerek. Gerçek vatan sevgisi ile, yalansız, dolansız.

 
Toplam blog
: 11
: 476
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Yazmaktan, anlatmaktan, konuşmaktan yanayım. Kendimce de yazıyorum işte.  Almış olduğum muhabebe ..