Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '08

 
Kategori
Aile
 

Herşeyimsin...

Herşeyimsin...
 

Sevdim seni,
Daha ilk gördüğümde.
Öyle sevgi doluydun ki,
Senden öğrendim böylesine sevmeyi.
Tek sevmiyorum, böyle yufka olan kalbimi.
Herşeye ağlamak gitmiyor hoşuma.
Ama sana benzemişim işte,
Dayanamıyor kalbim böyle şeylere.
Öyle iyisin ki,
Bazen bir melek olduğunu düşünüyorum.
Sanki dünyaya iyilik için gönderilmişsin.
İyiki varsın hayatımda,
İyiki senin bir parçanım,
Bugün konuşamadık,
Eksik kaldı bir yanım.
Canımsın,
Beni tek anlayansın.
Sen benim gücümsün,
Sevgi ağacımsın.
Herşeyimsin işte,
Yazılmakla, anlatılmakla bitmezsin.
Sen çok özelsin.
Çünkü benim annemsin...

 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..