Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '18

     
    Kategori
    Siyaset
     

    Heryerde Siyaset

    Heryerde Siyaset
     

    Siyaset Heryerde, ordan burdan şurdan bahsediyorum !!!

    Bugünlerde ne konuşulsa siyasi oluşumların etkileri fışkırıyor ağızlarından. Neden bu haldeyiz sevgili ülkem nedir gerçekten bizim derdimiz? İçimden gelerek yazmak istedim, ne AKP lisi, ne CHP lisi, ne BJK lisi, ne FB lisi gerçekleri söylemeye cesaret edemiyor.  Boğulmuşuz siyasetin içinde kim kimi ezebilir hesabını yapıyoruz. Bence şöyle bir sıralayalım nedir gerçekler doğrular, nedir yalanlar eksikler.

    AKP iktidarı ile başlayalım; Dün Sayın Cumhurbaşkanı’mız çıktı YSK neden erken karar vermiyor 15 millet vekili transferi fiyaskosunu yaşatıyor diyor, millet meclisine gelmiş milletin seçtiği vekilin sözlerini en sert dille eleştiriyor. Demoktarik bir toplum olamayacak mıyız? Milletin seçtiği vekilde özgürce konuşamayacaksa neden 50 adet daha fazla milletvekili daha seçeceğiz konuşamasın diye mi !

    YSK iktidardan yana değil mi her zaman, çıkın gerçekleri konuşalım. AKP ve MHP aniden seçim kararı alıyor sizce neden? Bence zaten seçim çalışmalarına 6 ay önceden başladığı için 60 gün sonrasına tarih verebiliyor. Ben normal bir vatandaşım, her hafta sonu evde AKP kongrelerini ülkemin çeşitli vilayetlerinde izliyordum. Ben adını AKP kongresi vereyim siz ona Toplu açılış töreni deyin sorun değil.  

    MHP de olan biten nedir çözebilmiş değilim 1 yıl önce Sayın MHP Genel Başkanı ne diyordu iktidar için, şimdi nerede duruyor bu benim gibi medyadan siyaset takip eden birisinin açıklayabileceği bir olay değildir.

     Bu arada Muhalefet otursun 60 günde nasıl derdini anlatabilir düşünsün. Burada bir parantez açıyorum. Sayın CHP Genel Başkanı her fırsatta seçime gidelim hodri meydan diyordu, aslında sadece bunu demiyor çok şey söylüyor ama bu partinin varoluş nedenine inananlar tepki veremiyor. Ağzından çıkanı kulağı duymuyor galiba. SOL parti gruplarının masum vatandaş liderliği tarzından çıkarak ilmine, fikrine saygı duyulacak, siyasi bilimlerden mezun olmayan! Doktorasını yapmış ülkemize kattığı değerler ile farkını göstermiş saygın bir karakterle anılması yakışıyor.

    Biliyorum her daldan her telden çok karışık bir yazı gibi geliyor evet aklımız karşık ben normal bir vatandaşım. Kimsenin yanında değilim daha iyi şartlarda yaşamak için çalışan bir bireyim.

    Yine bizlerin gündemi USD veya EUR ne olur? Kur artışlarının bize etkisi ben şöyle açıklayabilirim. Yakıt ortada motorin 5,60 TL olmuş. Diyorsanız ki benim arabam yok ben size söyleyim araba ile gitmeyen hiç bir şey yok. Yediğin ekmeğin nakliyesi araba ile, saçını kesen berberin tüm malzemeleri araba ile, nefes almak için çıktığın parkların çöplerini araba ile taşıyorlar. Nakliye giderinden kaçamazsınız hayatın her yerinde var. Ucuz et projesi vardı 3 ay kafa karıştırdı kusura bakmayın o ucuz eti siz yiyin et sinirlerden yenmiyor bu kadar net ve kötü. Ben pazarı severim hani televizyonda çıkıp sırf bize bir haber gönder ne olursa olsun diyen muhabirler diyorlar ya Pazar ateş pahası el yakıyor! Ben onlar gibi kışın domatesin yazın portakalın fiyatından bahsetmiyorum. Uçuyor fiyatlar.

    Gelelim futboldaki gündeme siyasetin diğer ayağına, iktidar ve muhalefet için daha çok söyleceklerim var da sıkılıpta yazımın tamamını okumazsınız diye biraz üste alıyorum. Ben Derbi maçını izlemeye Kadıköye gittim 195 TL para ödedim işimden izin aldım, peki neler oldu size gerçekleri tarafsız anlatmaya çalışacağım. Bu arada 1 yıldan fazla oldu maça gidemiyorum. Stada 1 saat önceden girdik taraftarı izliyoruz bangır bangır şarkılar çalıyor atmosfer çok iyi. Futbolcuların sahaya çıkmasına yakın müzik kesiliyor ve taraftar bağırıyor. Kim bu taraftar çok net ortada Kale arkalarındaki üst bloklar. Hep küfür içeren tezehüratlar var yanımda yaşlı bir kadın var ben utanıyorum. Ben bu tezehüratı yapmak istemiyorum. Efsane bir takımın efsane tezahüratları var neden onları yapmıyoruz bilmiyorum. Kale arkası üst blokları durmadan bağırıyor benim istemediğim tezahürata sürüklüyor tüm stadı. Sadece ben miyim hayır benim gibi düşünen belki 50.000 kişi var. Ama kimsenin sesi o bir araya gelmiş 500 taraftardan fazla çıkamıyor. Ben ilk defa son yıllarda böyle pis bir tezahürat içinde buluyorum kendimi. 

    İlk olaylar hemen önümüzde korner atışında başlıyor birileri sahaya yabancı maddeler atıyor bizler bağırıyoruz atmayın bize yakışmaz bunlar, sahaya yabancı madde atmayın diye.

    Hemen geldim medyaya, hop konuyu dağıtmıyorum. Maçı canlı izlyen 50.000 kişi kalan 80 Milyon kişi hadi dizileri izleyenleri geç 20 Milyon futbol sever ekran başında ne izliyor yabancı maddelerin yağmurunu. Ben staddayım atan 10-15 taraftar neden hemen yakalanmıyor anlamıyorum. Bütün stad atanlara tepki veriyor akşam izliyorum medya hiç göstermiyor. Yabancı madde atan hemen tutuklanabilir ve sahadan atılabilir her yer güvenlik görevlisi dolu. Maç başlamadan güvenik merdivenleri boşaltın diyor, merdivenler yasakmış o zaman en alta gidip yedek kulübelerine doğru sarkmak neden serbest onları da yerlerine göndersenize diyorum buna karışamıyorlar. Sahadan elinde telsiz olan bir güvenlik amiri merdivenleri işaret ediyor çünkü. Futbolcu kalkmış bana küfür ediyorlar diye taraftar ile tartışıyor. Bunun Beşiktaş ile alakası yok hangi takımın futbolcusu yaparsa yapsın ortam gerecek bir harekettir. Birden Şenol Güneş koşarak sahadan kaçıyor el hareketleri yaparak ve gerçekçi olmayan ama haklı olarak yabancı maddelerin geldiğini medya zaten yeterinde gösterdi. Sonrası zaten tartışmaları ile devam ediyor ben hayatımda böyle ne yarık nede dikiş gördüm çocukken hepimiz bir yerimizi ezkik büzdük kanattık böyle dikiş görmedim. Kan aktı diyorlar acaba attığınız pens ile sürdüğünüz baticon ilacı olmasın o ! 3 gün sonra Şenol Hoca çıkıyor içindeki tüm Fenerbahçe kinini nefretini kusuyor hani Tolga Zengin ziyaret etiğinde Şenol hoca demişti hepimiz çuvaldızı kendimize batırmalıyız diye ne oldu birden.

    Ben açıkçası olaylar istemediğimiz kadar büyüdü ben ve kulübüm adına milletimizden özür dilerim bizler büyüğüz demesini beklerdim Şenol Hocadan ama Fenerbahçe camiasından da beklerdim

    Biriniz büyük olsun ya gözümüzde gönlümüzde büyük olsun ne olurdu. Olan yine bize oldu 195 TL bilet 55 Dk ne izlemediğimizi anlamadığımız bir kargaşa izledik 6 saat yollarda süründük. Yazıklar olsun atana da sahadan kaçana da özür dilemeyen yönetime de. Bu arada dün Antalyaspor maçında tezahürat devam etti yine hangi taraftarlar kale arkası üst bloklar. Atın dışarı staddan almayın içeri ben kızımı yiğenimi maça götürmek istiyorum bu terbiyesizlerin yanına değil biz büyük fenerbahçe camiası onların bilet parasını karşılarız siz merak etmeyin.

    Şenol Güneş benim için en iyi Türk teknik drektör ama sahada yaptığı hamleler ile.

    Hareketleri ve söyledikleri çok agrasif.

    Gelelim normal siyasete İYİ partinin seçime girmesi neden bu kadar korkutucu sayın MHP Genel başkanı sen lidersen korkmayacaksın Yok hile yaptılar Hülle yaptılar demeyeceksin siz AKP ile neler çeviriyonuz kapalı kapılar ardında ondan bir bahsedin. Korkmayın Sayın İYİ parti genel başkanı da AKP iktidarını yıkamaz. Çünkü millet caseretli yiğit bir başkan bulmuş Türk olamnın doğasında var yiğide hakkını vermek arkasında yürümek. Biz bu ekenomiyle bir 10 yıl daha devam ederiz bence bu kesin.

    Bakanları da çözemiyorum nasıl bir bilgi dağarcığıdır. Bakıyorsun bugün Ekonomi Bakanı yarın aynı kişi Enerji bakanı (Damat’a laf yok diyecem Damat nedir ya bunu nasıl yediriyor bu halk kendine ) aynı kişi ekonomi bakanı. Ne okudun be adam matamatik fizik kimya Mix bir okul mu var Herşeyin mühendisi misin nasıl bir okul okudun bize de söyle.

    Siyaset nedir sevgili okurlar bilir misiniz bu yazıyı okuduğunuz gibi size medyadan ne verirlerse onu alırsınız at gözlüğünü takar artık sizin doğrularınız o olur çıkar. Başta söylediğim gibi kırın zincirlerinizi ve kendinize doğruları söyleyin hiç değilse. Demokrasiden korkmayın fikirlerinizi her ortamda beyan edin.

    Kalın Sağlıcakla...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 65
    Kayıt tarihi
    : 24.04.18
     
     

    Zamanla daha fazla bilgi vereceğim ama çokta derinlemesine düşünmeyin. ..