Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Hesaplaşma

evde yapılan hesaplar
tutmuyor çarşıda,
ilacı hep başka yerde arıyorum
oysa şifa kendi koynumda,
ilham da böyle bişey,
başka diyarlara, başka muhitlere
gitmeye ne hacet?
bütün güzellikler hep içinde
hepsi içinde!

yeşil bir pantolon ve
pembe bi tişört var üstümde,
kahverengi bir çanta ve gözlükle
dolaşıyorum bir buçuk aydır,
ya idare ediyorum
ya da üşeniyorum değiştirmeye,
1 yılı geçti şu pantolonu alalı
yenisini almaya tenezzülüm yok
henüz paralanmadı daha..
nadiren yıkıyorum hatta,
en son ne zaman hatırlamıyorum..
bunun sonucu olarak pis görünüyor tabiki,
taşıdığım kolilerin lekesi birikmiş üzerinde
yıkamalı artık,
iyice çitilemeli
ama sonra ütülemek gerek,
kırışık ta giyilmez ki?
buyur bakalım ütü de yapamıyorum!
ne çaresiz kaldım şimdi
sanırım artık evlenme vakti geldi..

Halikarnas Şarapçısı

 

 
Toplam blog
: 149
: 284
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Araştırma, Ban..