Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '16

 
Kategori
Deneme
 

Hesapsız ve bardaksız üstelik

Geçen yine kendimle başbaşa kaldım
Fonda Lana Del Ray
Cesaret edip sesi açıyorum..Yüksek daha yüksek istiyor beynim.
Her saniyesi ayrı işlesin..Bu sefer acıtarak ilerlemesine izin vermeyip hükmediyorum sınırsız esintilerime.
Yazmak istiyorum beynimden geçenlerin hızında
Yetişemiyorum fikrirlerime
İçimdeki ses fısıldıyor '' sakin ol''
Yavaşlıyor parmaklarım
''Carmen'' i izlemek geçiyor içimden.
Sayısını bilmediğim kez beynimde anlamlandırmıştım oysa ki.
Bulunduğum yerin kalabalığına aldırmıyorum ve N'apıyorsun diyen olursa yaşıyorum diyeceğim çünkü.!
İliklerime işleyen havanın soğuğu düşüncelerimi ışığının derecesini artırıyor.
En uçtayken duygularım soğukluk ilham vermişti daha önce hatırlıyorum
Piyano çalarkenki oturuşu, başının dimdik karşıya bakması beliriyor gözlerimin önünde.
Kaybolduğu an paniklerdim zaten.
Yükseldikçe ritim etrafımda deli gibi dönüyor dünya
Ruhumu okşuyor bu.
Karşılıklı içtiğimiz beyaz şarabın verdiği hoşluktan adeta ..
Hesapsız ve bardaksız üstelik..
Ben ne mi yapıyorum ? En uçlarda yaşıyorum ...
 
Toplam blog
: 2
: 78
Kayıt tarihi
: 02.02.16
 
 

Bla Bla Bla ... Kendimi bildim bileli hep yazmakla kardeş olduğum için geçiyorum bu ''Merhaba Ben..