Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hey Allahım, bazı insanlar için yaşam ne rahat!...

Hey Allahım, bazı insanlar için yaşam ne rahat!...
 

Şimdi efendim, bizler bir şeyler yazıyor, çiziyoruz, naçizane, ve elbette ki bu yazdıklarımızı da an geliyor paylaşıyoruz bir yerlerde…

Geçenlerde, adı lazım değil, ciddi bir sitenin forumlarından birine bir yazı ekledim…

Bu forum kişisel gelişim ile ilgili ve üyelerin kendilerine ait olan yazıları yayınladıkları bir forumdu, ancak… Eklediğim forumdan yazı kaldırılmış!...

Bir mail ile de olay aydınlatılmış: yazınızı genel forumuna taşıdık, çünkü burada yalnızca size ait olan yazıları yayınlayabilirsiniz…

Ee… Güzel… Teşekkürler de… Yazı zaten bana ait…

Neyse, efendim, uzatmayayım, konunun moderatörü yazıyı başka bir imza ile bir yerde görmüş…

İyi ki de görmüş…

Karşılıklı mailler falan derken: Kamuda çalışan bir bey, ismi lazım değil, bir değil, hem de birkaç yazımı almış, bir başka sitede bir güzel yayınlamış…

“Ne güzel yazmışsınız falanca bey” yorumlarını da almış…

Eeee… “Ne olmuş ki, az mıdır bunları yapan” diyeceksiniz de…

İsmi lazım değil adam, neredeyse fırça atıyor bana…

Yazınızı beğendim, buraya aldım, ama siz mutlu olmadınız diyor…

Site sahibinin zoruyla, yazıların altına adım yazıldı, ama, o sürece kadar kendisininmiş gibi yayınladığı yazılarımın altına yorum olarak, ismi lazım değil bey, yazı size mi aittir diye yazmıştım.

İsmi lazım değil bey, adımı yazdıktan sonra çemkiriyor: Silin yorumlarınızı!...

Yani… Bu birkaç kez tekrarlanıyor… Ama bekleyemiyor, çünkü ben o arada zaten siliyorum yorumlarımı, yeterince dersini almıştır diye…

Buraya kadarıyla kalsa, vallaha da parmaklarımı yorup bunları yazmaz, sizlerin de vaktini almazdım ama, en sonunda bir mail gelmiş sevgili beyimizden: Adınızı yazdık, sorunu çözdük, diğer yazılara da yorum bekliyorum sizden!...

Hey Allahım… Ar verdin de, kullanmayı mı bilip bilmemekle ilgili tüm mesele?

Diğer yazılar dediği, bir tanesine baktım, aynı siteden bir hanım kızımıza ait!...

Efendim, bu tür konularda sizi de uyarayım istedim…

Hoş, denk gelinmez ise, nasıl farkına varır insan, o da bilinmez de…

Denk gelirseniz de, bu tarz bir yaklaşımla da karşılaşabileceğiniz konusunda tedbirli olun derim ben yine de…

Sevgilerimle…

Gülgün Karaoğlu

Şubat,01/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..