Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Hey canım! Duysana beni!

Hey canım! duysana beni! Bu kadar mı çok kırdım ben seni? Bu kadar mı çok incittim yüreğini? Tamam... Bir eşşşşşeklik yaptım işte! Affet! Bana zulmetmekten vazgeç. 

Geceleri seni düşünüyorum. Bir tek seni... Ama duyamıyorum aşkım yüreğinin sesini... 

Gündüzleri de hep düşünüyorum seni. Ama aramazsın ki beni; duyayım sesini... 

Sendeki inat, deve inadı heralde yavrumcuğum. Develer affeder de birbirini; sen affetmeyeceksin heralde beni!!! 

Herhangi bir şeyi yaparken de takılıp kalıyorum sana. Hatta inliyorum. 

- Bebeğim, duysana beni! bak yalvarıyorum. 

Tüm kalbimle konsantre oluyorum sana. Ama nafile! Çünkü sen beni defterden silmişsin bile...Ben,  

- Yetiş yavrum! Sar, sarmala beni bedeninle... 

dedikçe; sen oynaşır durursun intikam ateşlerinin kor alevinde... 

Anladım. Sende tık yok be yavrum! Nedir bunca tükenmez öfkenin kaynağı be kuzum?!! Ben senin dert ortağin, biricik Cem'in olurum da yavrum... 3 adım da sen bana gel be kınalı kuzum! 

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..