Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hey DJ Çal Hadi Parçamı

Hey DJ Çal Hadi Parçamı
 

Evde olduğum zamanlar genelde TV de seyredecek program bulamadığımda müzik kanallarını açıyorum. Şekilci değilim, tek tip kıyafetten yana da değilim hatta farklılıktan yanayım ama VJ leri gördükten sonra acaba diyorum bu VJ lere tek tip kıyafet mi uygulansa!

Kıyafetten geçtim ama arkadaşlarımız gerçekten tahammül sınırını zorluyor. Sevgili VJ arkadaşlarımızın hayatımıza entegre etmeye çalıştıkları saçmalıklardan bazıları;

Her cümlenin başına, 'yaaa' getirmek

Türkçeyi bariz şekilde katletmek

Ağızda sakız varmış gibi ağzını yaya yaya konuşmak

Konuşurken sürekli gaz sancısı çekiyor da bir yere yetişecekmiş gibi hareket halinde olmak

Kendini Brezilya' lı zannedip elleriyle kollarıyla kendini ifade etmeye çalışmak vs.

Çok fazla da detaya girmek istemiyorum ama gerçekten birileri bunları durdursun artık. Bu enteresan arkadaşları kim seçiyor bilgim yok ama görülen o ki birileri pirim veriyor, vatandaş olarak da bizlere katlanmaktan başka çare kalmıyor.

Bir dönem hastanede yatmıştım, odamda TV vardı ve izleyebildiğim tek X kanalda isimleri lazım değil iki VJ arkadaşımız çıkıyordu. Onlar çıktığı zaman TV yi hemen kapatıyordum...

Zaten hastayım sinirlerim gerilmesin diye...

Bu tarz eleştiriler getirildiğinde cevap hazır, 'halkın yoğun isteği'

Sen hem kötü programcı ol hem de yalancı!

Paraları cebe indir, işine gelmeyince de, 'halk bunu istiyor...'

Müzik programlarını sunanların dışında bir de müzik yapanlar var ki akıllara ziyan.

Bana kalırsa büyük çoğunluğu müzik de yapmıyor ya... Neyse...

Ve bir de atasözümüz, 'Renkler ve zevkler tartışılmaz' Niye tartışamıyoruz o da belli değil...

Sizler, kötü programcı, yalancı, birileri de kötü müzik yapıyor olabilirsiniz, ama biz her verileni çok beğeniyormuş gibi yapmak zorunda değiliz.

Çünkü biz, sizlerin zannettiği gibi şuursuz halk değiliz!

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..