Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Hey dur nereye gidiyor bu ilişki....

İlişkide hızlı yaşamak, herşeyi yaşayıp bitirmek ya da uzun zamandır yanlızlığın vermiş olduğu açlıkla birden doymaya çalışmak sizce ne kadar doğru...?
Bence hiç ama hiç doğru değil, aşk beklemektir özlemektir kimi zaman iki kelimeye söylemek için saatlerce kıvranmaktır.

İlişkilerde ve özellikle günümüz ilişkilerine bakacak olursak ki ben ortada gerçekliği yansıtan bir şey göremiyorum, neyse konumuz bu deği.İki kişi arasında yeni başlayan bir ilişki ne kadar hızlı yaşanabilirki ama işte bunu gözardı eden kişiler yeni başlayan henüz yeni yeni alevlenen bir aşka resmen balıklama atlıyorlar.Yaşanan ilişki hızlı yaşandımı haliyle ilerisi için yaşanacak bir şey bir heyecan kalmıyor kalamıyor.

İlişkiler tıpkı edebiyat dersinde o derse daha da güzellik katan hepimizin yazmaktan sıkıldığı ama bir gün yazmak zorunda olduğu o bir türlü içinden çıkamadığımız kompozisyonlar gibidir.Bu kompozisyonlar kimi zaman güzel bir sonuçla kimi zaman kötü bir sonuçla bitebilir.Giriş bölümünde ne kadar anlamlı bir giriş yaparsak yazımız konumuz o derece güzel olur ve gelişme de kişinin istediği yönde ilerler...

Kompozisyona birden başlamak sırf yazı yazmak için yazmak ise çarpık dengesiz ne anlatmak istediğini bilmeyen bir yazı olur. Düşünsenize ilkokul sıralarında öğretmenlerimiz ne derdi düşünerek, anlayarak ve ''yavaş yavaş'' yazın.
İşte bende ilişkiyi buna benzetiyorum anlayarak düşünerek ve hissederek yaşamak en güzeli..Sizcede öyle değilmi???
Anı Yaşamak Gerekmez mi....


HOŞÇAKALIN ve HEP AŞKLA KALIN.

 
Toplam blog
: 16
: 1127
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

Merhabalar! Ben Ebru. 1988 doğumluyum. Kastamonuluyum. İstanbul'da oturuyorum. Açık öğretım bankacıl..