Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '09

 
Kategori
Futbol
 

Hey gidi Aslan hey...

Hey gidi Aslan hey...
 


Normalde adını sanını duymadığım bir takımla Galatasaray' ın oynayacağı bir karşılaşmayı izlemektense şu sıcak yaz gününde deniz kıyısında püfür püfür esen rüzgarı hissederek gezinmeyi tercih ederdim fakat dile kolay Frank Rijkaard gibi bir teknik adamın çocukluğumdan beri izlediğim takımı ne duruma getirdiğini görmek istedim.

Tv' yi maç başladıktan biraz sonra açtım ve bir de ne göreyim karşıda ki takım kanatlardan bizim takımın ceza sahasına doğru akıyor ve daha 2.dakikada mahalle takımlarının yemeyeceği bir gölü yiyoruz." Dur diyorum, avans veriyor bizim takım" heyhat, adamlar sanki Barselona karşısına çıkmış Real Madrid takımı, hücum ediyor, iyi defans yapıyor. Bizimkiler orta alanda al gülüm ver gülüm, çevir kazı yanmasın misali paslaşıp duruyor.

Ve takım bir hücumla ( O da gol oldu) kapatıyor Tobol deplasmanını. Maçın geneline bakıyorum da bu Tobol futbolcuları iyi ki karşı ataklarda heyacanlandı diye düşünüyorum ( Niye mi heyecanlandı? Adamlar bir zamanlar Avrupa takımlarına kök söktürmüş ve UEFA şampiyonu olmuş bir takımla oynadıklarının bilincinde, karşılarında HAGİ var gibi oynuyorlar) yoksa maçın skorunun ne olacağını dahi düşünemiyorum.

Milan Baros dakika 57 de gölü atınca Frank Rijkaard' ı izledim adam "İşte ben buyum adamı yorar, iyi adamlarımı oyuna alır bitiriim işi" dercesine bir tavır aldı. Bizde öyle düşündük yani daha dakika 57 eser şimdi cimbom dedik esecek kuzey batıdan Krayel gibi; haydaa adamlar gelmeye başladı, Tobol takımına bak dedim kendi kendime "Elime geçirdim böyle bir cimbomu burda yeneyim" diyor resmen. Bir de gençlere dikkat ettim. Kırmızı kart yiyen Alpaslan çevrilebilecek maçı elleriyle Tobol' a teslim ederken Aydın artistik bazı hareketlerin dışında bir şey yapmadı. Mustafa ise izlediğim kadarı ile iyi işler yapacak gibi. Takım bana pek umut vermedi veselam. Saygılarımla....

Diğer Blog yazılarım için

 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..