Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '07

 
Kategori
Anılar
 

Hey gidi çocukluğum....

Hey gidi çocukluğum....
 

Çocukluğum, arkadaşlarımla beraber ne güzel bir çocukluk geçirdim, çocukluk işte, yazın havalar geç karardığından hepimiz kızlar erkekler dışarı da oynardık, elim sende, yakan top, istop, saklanbaç, uzun eşek bile oynardık ve erkeklere ip tutturur biz kızlar atlardık, hıdırellezler de ateş yakar ateşin üstünden atlardık hiç unutmam kızlar erkekler sırayla arabaların lastiklerini indirirdik, e çocuğuz daha 8- 9 bilemedin 10 yaşlarındayız , herkes sırayla indirirdi , ve kaçardı sıra bana geldi ve ben korkudan ne yapacağımı şaşırmış durumdayım arkadaşlar da saklanmış beni izliyor, yavaşça eğildim arabanın lastiklerine tam indireceğim, “hiiiii Aman Allah’ ım” arabanın sahibi tutmuş kulağımdan “ne yapıyorsun sen burada şimdi seni polise götüreceğim” benim halimi düşünebiliyor musunuz ben “ amca valla benim suçum yok bak zaten indirmedim tamam söz bir daha yapmam ama beni polise götürme “ diye diye başladım ağlamaya baktım bizim arkadaşlar çoktan olay yerinden firar etmişler, neyse adam beni korkutmuş ve başardı da, korkudan yapacağım altıma bıraktı beni, nasihat etmeyi de unutmadı tabii, ben ağlaya ağlaya bizm takımın yanına mahalleye gittim

“ niye kaçtınız adam beni polise götürecek ti “ diye diye ağlıyorum ohhhhh bizim tayfa gülmekten yerlere yatıyor bir daha tövbeler olsun lastik filan indirmedim, canımız sıkılır zillere basıp basıp kaçardık

Allah ' dan yakalanmadım hiç. Çok yaramazdım çocukken büyüyünce duruldum, bayramlar da bütün kızlar toplanırdık, el öpmeye giderdik komşulara, para verenleri çok severdik şeker verenlerin kapıyı kapattıkları an dışarıda duran ayakkabılarının içine şekerleri koyardık ve çok gülerdik , para verenlere, işte çocukluk aklı kızlarla kıyafetleri değişip tekrar giderdik sanki bizim olduğumuzu bilmiyorlar, annem terziydi benim, bayramlar da bana bir değil tam üç adet kıyafet dikerdi eee ben dışarı çıkar çıkmaz oğlan çocuğu gibi üstümü başımı parçalar gelirdim ahhh ne günlerdi , erkekler kız kaçıran, bilirsiniz içinde yanıcı madde vardır, ateşledin mi hava uçar kıvrıla kıvrıla yere düşer ama bayağı da uçar havada , erkekler ateşlediler

Kız kaçıranı biz kızlar kaçarken annemim o çok sevdiğim mavi bir elbise dikmişti bana, ( çocukluğumdan beri maviyi severim) sen gel benim elbisemin etek uçlarına düş ve elbisem yan, ben başla ağlamaya nasıl ağlıyorum hem elbisem gitti hem anneme ne diyeceğim, eve gidemiyorum neyse ağlaya zırlaya gittim eve tabii annemden azar işitmemek kaçınılmazdı. Çocukluk arkadaşlarım hepsi evlendi çocuğa karıştı, daha dün gibi aklımda çocukluğumuz, bizim zamanımızda paylaşım vardı ama şimdiki çocuklarda paylaşım yok, ben merkezciler. Çocukluğum hem çok güzel hem de acılı geçti, o günlerimi düşündükçe yüzümde bir gülümseme belirir, sizlerle de paylaşmak istedim.

MAVİ RUH' DAN.... SEVGİLER

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..