Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '10

 
Kategori
Anılar
 

Hey gidi günler

Hey gidi günler
 

Eskimeyen dostlarıma günaydın diyerek başlamak istiyorum. Dün akşam radyoda gençliğimden kalan bir parçayı dinledim. Beni alıp götürüverdi yıllar öncesine; Sene 1988 yer Sivas, çalışma ve okul hayatını aynı anda götürmeye çabaladığımız yıllardı ve bir o kadar da güzeldi. Gençliğin verdiği bir enerji ile günlerimiz okul ve iş arasında koşuşturmaca geçerdi. Hem çalışıp hem de okumak ailenden uzak gerçekten zor, bu zorluğu aşan arkadaşlarım oldu. Benim bölümüm olmadığı için okulumu bitiremedim. (Sonradan dışarıdan bitirdim yüksek okulu) O Yıllarda Sıvasın kar'ı, buzu ve soğuğu meşhurdu. Okul yolunda kaç kere kayıp düşerdik. Bazen gülerek, bazen de ağlayarak kalkardık düştüğümüz yerden.

İnsanoğlu yaşadığı zamanın kıymetini bilmez ya bizde öyle yaşadık. Şimdi düşünüyorum da şimdiki arkadaşlıklarla bizim arkadaşlıklarımızın uzaktan yakından alakası yok. Paylaşmayı severdik. Sevinçlerimiz, dertlerimiz ortaktı. Birimizin ailesi gelse, kendi ailemiz gelmiş gibi sevinip mutlu olurduk.
Bir şarkı mı hatırlattı sana eski dostlarını diyeceksiniz, hayır onlar hiç eskimemişler ki kalbimin bir köşesinde hep dururlar, bazen gün yüzüne çıkıverirler. Bana da ne günlerdi, hey gidi günler dedirtip, gözlerimden iki damla yaş olarak süzülüp, dünkü dostlarımı bu güne taşıyıverirler. Çünkü onlar eskimeyen dostlardandır.
 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..