Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hey gidi koca dünya gam yükü müsün?

Yine uyku tutmadı gözümü 

Biraz işlerden biraz gönülden dertliyim sana 

Kalmadı gidecek yerim 

umudumu çalanlar utansın 

bir ayda on yıl ömrümden çalanlar ağlasın 

dert yükü yaptın beni 

yılardım da umutlarım var geleceğe dair 

daha bir sürü şiirler yazacağım 

aşk şarkıları söyleyeceğim dünyaya 

oynayacağım kitaplar senaryolar yazacağım 

ahdım olsun sözüme inanmayan riyakarlara 

er geç dediklerimi yapmaya hazırlanacağım 

beni bilen bilir ben dersem yaparım 

yalan yoktur kalbimde 

azmimide bilirler zaferlerimide 

bakmayın bir zalime yenildiğime 

derler ya hani 

bu dağ ne rüzgarlar gördü 

bir ufak rüzgaramı yenilecek diye 

işte o misal yenilmem bundan sonra bende 

yer gök inler şiirlerimden 

fırtınaların en büyüğünü estireceğim 

şarkıların en dertlisini söyleyeceğim 

çalan sazlar eriyecek 

kemanlar ağlayacak 

dedim ya ne yaşadıysa bu gül bir bir hepsini yazacak 

okuyanlara ahdım olsun 

ya yapacağım ya yapacağım 

 
Toplam blog
: 28
: 3650
Kayıt tarihi
: 12.10.10
 
 

İzmir'in Buca ilçesinde doğdum. Onbir yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Yıllardır edebiyata olan mera..