Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Hey kör eller yukarı!

Hey kör eller yukarı!
 

media.ayakizi.web.tr


Vanminut: Azrail’in Sesini duydum! 

Duyduk duymadık demeyin dostlar. 

Tehdit var; üstüme alındım ve önlemimi aldım! 

Tabanca tüfek bıçak zırhlı araç aldım ve savsaklamayan koruma tuttum! 

Muhatabımın Ad adres kapı numarasına kadar tespit ettim. 

Görevlilere bildirdim. 

(Kardeşim Hannibal Cabbar'a da!) 

Uydudan tüm düşmanlarımı takibe aldım. 

Kapsama alanıma girenlere patriot füzeleri gönderime hazır ve nazır! 

İşte örnek patriotlar...  

Tabancalı tüfekli dikiş iğneli 

2 VE 9 Nisanda görüşmek üzere!... 

(Göreceğiz gözünün altında al var mı!) 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..