Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Hey millet, teyyare ister benim bakanım

Hey millet, teyyare ister benim bakanım
 

SİZİ SEÇENLER HAYALLERİNİZİ GERÇEKLEŞTİRMENİZ İÇİN SEÇTİLER DEĞİLMİ? SAYIN BAKANIM. MİLLETİN HAYALİ GERÇEKLEŞMESEDE OLUR


Güne güzel bir başlangıç için hepinize günaydınlarrrrrrrrrrr!  Sabah çocukları okula kocayıda işe gönderip soluğu blog sitesinde aldım. Çuvaldız gibi oldum ama ne yapayım iğneyi batırıyorlar. Sabah televizyon yayınlarına bakarken; seçtiğimiz sayın bakanlarımızdan biri her bakanın kendine ait uçağı olmalı Türkiyenin büyümesi ve gelişmesi için gerekli dedi. Bende diyorumki: af buyurrrrr!                                

Sayın bakanım, bir eksiğimiz sizin kendinize ait uçaklarınızın olmamasımıdır? Siz hiç sizi seçenlerin sesine kulak vermiyor musunuz? Geçenlerde Malatyada bir bayan elinde ekmek fişini kameralara karşı sallıyordu. Elbette gurur duyarak yapmıyordu. Fakirliğinden utanmadan, belediyenin kendisine bedava ekmek alması için verdiği fişi sizlere göstermek istedi. Sanırım izlemediniz. Bir zahmet edinde şu zengin sofralarından kalkıp bir günde, emeklinin veya asgari ücretlinin evine ziyaret edin, habersizce gidin gözlerinizle görün ne yiyip ne içtiklerini ondan sonra uçağınızın çaresine bakalım.            

Sayın bakanım millet açız diye bağırıyor, siz önce bu milleti doyuracak kadar geçim parası verin ondan sonra uçak deyin. Bu millet o kadar nankör değildir, emin olun imkanı olsa zaten sizin uçakları kendi ceplerinden alırlar.

Neyse konuya  fazla girmeyeyim, girersem içinden ne çıkacağı belli olmaz. Ben sayın bakanıma hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle hayırlı uçuşlar diyorum.  

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..