Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Hey müşteri temsilcisi kardeşlerim gelin birleşelim!!!

Hey müşteri temsilcisi kardeşlerim gelin birleşelim!!!
 

Az evvel raporlarımı kontrol ederken bir şey farkettim, mesleği satış pazarlama olan kişiler daha fazla okumuş yazılarımı ne kadar ilginç ?

Belki de eski meslekten birileri görmüştür adımı o ona mail atmıştır dedikoduyla yayılmıştır yazılarımın ünü:)

Bu meslek kadar dedikoduya açık, her an ip üzerinde yürüyen bir meslek daha yoktur hayatta.

Adam senelerce okur, 15 sene kadar sonra bakarsınız okul biter birazda ağzınızda diliniz dönüyorsa yani mongol falan değilseniz meslek bellidir. Eğer ailede varsa böyle biri önce küçük bir bayiden başlanır sonra firmalara başvurulur.

Ama iş yaşantınızda en az 1500 defa bilimum internet iş arama sitelerine girilip iş bakılır. Hani patron bye bye derse bir garanti olsun istenir. Belki daha iyi şartlarda da iş bulunabilir. Hayatınız iş aramakla geçer. Bulduğunuz işi de nedense hep beğenmezsiniz çünkü bir başka şirket ya sağlık sigortası yapıyordur ya da maaşı daha yüksektir. Siz zaten müşteriyi ağırlamakla meşgulken arkadaki ailenizinde bu nimetlerden yararlanmasını istersiniz.

bla bla bla ..

Hep sorundur satış siz arada airbag görevi yaparsınız. Siz patrona karşı müşteriyi, fabrikaya karşı bayiyi, bayiye karşı kendinizi korursunuz arada olan size olur en az 6 ayda bir psikolojik destek alırsınız:)

Peki metal iş sendikası var o iş bu iş sendikası var bizim niye sendikamız yok demeye bile akıl yoramazsınız. Şirket aklınızı alır çünkü sizi işe alırken ayakkabı misali işe girerken aklınızı kapı önüne bırakırsınız. Bu arada merak ediyorum bilen varsa bana da söylesin bu işin bir sendikası falan yok mudur? Yoksa ben karar verdim kurucam destek olacak Satış camiasından arkadaşlar arıyorum.

Biri yada birileri cevap verebilir mi?

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..