Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hey Yıllar

Hey Yıllar
 

Gençlik yıllarımda, arkadaşlarımdan biri , 2000’li yılları göreceğimi söylese,inanmaz ve kahkahalar ile gülerdim. Bugün biraz düşündüğüm de ise değişenin sadece yıllar olduğunu fark ettim. Geçip giden yıllar ile birlikte yaşam tarzım, duygu ve düşüncelerim az ya da çok değişmiş olabilir. Bütün bunların yanısıra, insanlara ,olaylara,yaşam’a karşı daha hoşgörülü ve anlayışlı yaklaşmayı öğrendim. Ayrıca, bir yanımın halen daha çocuk olarak kalabilmesi ve bunu hissedebilmek beni mutlu etmekte.

Her yeni gün’e sevinç ve heyecanla başlayabilmek ya da yeni bir iş’e başlarken çocuksu bir heyecan duyabilmek.Geleceğe karşı iyimser ve umutlu olabilmek,hata yapmaktan, başarısızlığa uğramaktan korkmamak,her şeye ve herkese rağmen ayakta durabilmeyi başarabilmek ve daha niceleri…Bütün bunları düşünürken birdenbire, Leman Sam’ın söylediği “Hey Yıllar” isimli şarkısı aklıma geldi.

<ı>

<ı>

<ı>Yine gece ve ben baş başayım anılarla
Beyaz bir kuş öyle canlı yine düşlerimde

Hey yıllar yenilmedim size
Umutlarım yine aynı
Sessizlik geceyi sarsa da
Her gün bir yarın var ya

Hey yıllar yenilmedim size
Rüyalarım yine aynı
Bir tutku yaşıyorum yine
Aynı telaş içinde

Bilmez kimse nasıl geldi geçti yalnızlıklar
Kolay mıydı silip atmak sanki korkuları

Hey yıllar yenilmedim size
Benim için bahar aynı
Aynı o ılık rüzgar yine
Esiyor ellerimde

Hey yıllar yenilmedim size
Hatalarım bile aynı
Hep aynı sevgiye hasretim
Duygularım hep aynı

Bilmez kimse nasıl zordu gülmek zaman zaman
Uçup gitti hayat yavaş yavaş avuçlarımdan

Hey yıllar yenilmedim size
Benim için bahar aynı
Aynı o ılık rüzgar yine
Esiyor ellerimde

Hey yıllar yenilmedim size
Hatalarım bile aynı
Hep aynı sevgiye hasretim
Duygularım hep aynı

<ı>

<ı>(Leman Sam)

<ı>

Sevgi,barış ve kardeşlik dolu bir yeni yıl geçirmenizi dilerim.

 
Toplam blog
: 226
: 1337
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

1960 İstanbul doğumluyum. Kitap okumayı, yazı yazmayı, resim yapmayı ve yabancı dil'den Türkçe'ye..