Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Heybe..

Heybe..
 

Elime sihirli bir deynek geçti. Deynekle bir gün içersinde her dileği yerine getirebiliyordum. Hayvanlarıda çok severim deyneği onlara adayım diyerek hayvanat bahçesinin yolunu tuttum. İlk kafeste maymunu gördüm; Sordum

Bak burada o kadar hayvan var ölcünle güzelliğinle memnunmusun ?

"Ben mı ? Elbette herşeyim tamam, Ben de onlar gibi dört ayağa sahibim. Yüzümü beğenmekteyim.

Fakat Ayı kardeşin yerinde olsam, hiç resmimi çektirmek istemezdim.

"Bu sözleri duyduktan sonra Ayı ya yanaştim nedersin buna? Fakat ne gezer başladı güzelliklerini anlatmaya saatlerce, ben başka şey beklerken, sonra Fil'e dönerek onun biraz kuyruğunu uzatmak lazım, kulakları da kısalsa fena olmaz. Eh söz hakkı filindi. O akıllı uslu hayvan başladımı sana kendini övmeye!...

Fakat dedi, hele şu şişman Balina hanım varya...

Baktım yerde karınca bakıyor bana kendini dev gibi gördügünü söyledi. Peynir kurdu ise onun için cüce. Bu iş böyle yürümeyecek. Sihirli deyneği bulduğum yere sessizce bırakıp evin yolunu tuttum. Yolda bi dostu gördüm anlattım başıma geleni oda bana bir yorum yaptı.

Hepsi kendini beğenmiş, hepsi başkasına amansız...

İçlerinde en delisi insan oğluydu :

Biz ki, başkalarında pireyi deve yaparız, kendimiz de deveyi pire.

Başkaların da günah ararız evire çevire, kendi ayıbımız başımızın tacı.

Bize bir HEYBE dokumuş büyük dokumacı: öndeki göze başkalarının kusurlarını koruz, arkadaki kendi kusurlarımıza mahsus. Sonra yüzüme baktı gülerek: Bende La Fontaine'nin masallarını okudum dedi. a dostumu mü merak etniz sizde tanırsınız. Benden bu kadar. Başıma gelenden kıssa ise, yorumlarınızda sizden.

Saygılarla.

 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..