Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '12

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Heybeliada Yanıyor

Heybeliada Yanıyor
 

Haber 10 sitesi'nden alınmıştır.


Heybeleliada Çam Limanı Mevkiinde yangın çıktı. Yangın şiddetli rüzgar nedeniyle genişliyor, rüzgarın etkisi ile tarihi manastıra doğru ilerliyor.

Orman yangınları benim kırmızı çizgilerim. Uzun süredir ara verdiğim bu sayfalara dönmeme gene bir orman yangınının yüreğime kor gibi düşmesi neden oldu.

Milliyet Blog çok gelişti. Yazarların sayısı arttı, yeni yazarlarla pek çok yenilik geldi. Ben eskilerden sayılırım. Beni anımsayan yazarlardan  çok,  hiç tanımayan yazarların olduğunu  biliyorum.

Bu sayfalarda ; havacılık, sivil toplum konularında yazılar yazdım bir süre.  "Orman Yangınları" dendi mi , bir başka ruh haline bürünüyorum. Bu önceleri de böyleydi, şimdi de  böyle...

Milliyet blogun eskileri bilirler, hep birlikte bir "Yangın Uçağı" kampanyası başlatmıştık. Kimi çevreler bu uçakların tekerleğini bile alamayacağımızı söyleyip, beni dolandırıcılıkla suçlamıştı. Altı tona yakın  su atma  , hem karadan hem su rezervuarlarından ikmal yeteneğine sahip yangın uçaklarının geldiği gün çocuklar gibi sevinmiştim. O  "alamazsınız."  denilen uçaklardan beş tane almıştık.

O uçakları gördüm televizyon haberlerinde, Heybeliada yangınınını söndürmek için canla başla uğraşan kahraman yangın söndürme pilotlarının yönetiminde görev başındaydılar. Aklıma benim dolandırıcılık yaptığımı yazan MB yazarları geldi. Kulaklarını çınlattım.

Bir lisans yenileme uçuşum için de ; THK'nın olanaklarını kişisel çıkarlarım için kullandığımı söylemişlerdi. Ödemeyi yaptığımı  aldığım fatura ile kanıtlamak zorunda kalmıştım. Bu çevreler THK ile bir hayli ilgiliydiler o tarihlerde. Ancak ben önce THK'dan sonra da blogdan ayrılınca, sesleri bir anda kesildi. Nedendir bilmem. Oysa THK'nın yapısında hiç bir değişiklik olmadı. Sadece yöneticiler değişti. Benim de Genel Başkan adayı olduğum 40. Büyük Genel Kurul'da, Emekli Tüm General Osman Yıldırım Genel Başkan Seçildi.

Belki ilgilerini çeker. İki gün önce tam otuz üç sayfalık bir mektup aldım, ekleri ile birlikte  yüz sayfayı buluyor. Aynı mektubun Sayın Cumhurbaşkanı ve Sayın Başbakan'a da gönderildiği notuyla...

Heybeliada yanıyor. Ülkemiz çocuklarının geleceği yok oluyor. Dualarım ; yangın bir an önce söndürülsün, ülkem böyle felaketleri bir daha yaşamasın yönünde...

 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..