Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '11

 
Kategori
Güncel
 

Heykeli taşıyoruz!

Heykeli taşıyoruz!
 

İzmir Karşıyaka Belediyesi ucuz kahramanlık yapıyor!

Doğrusu bu!

Kars’taki anıt İzmir’e gitmez!

Gidemez!

Güya parça parça götürmeyi düşünüyorlarmış! Teknik inceleme yapıyorlarmış!

Sanki beş yaşındaki çocuğu kandırıyorlar!

O kütleyi yerinden söküp İzmir’e götürecek teknoloji yok bir kere! Parça parça kesilse de olmaz!

2006 Yılında yapımına başlanmış anıtın. MHP’nin girişimiyle durdurulmuş. MHP anıtın bulunduğu bölgede tabya ve atış mevzilerinin bulunduğu iddiasıyla Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Erzurum Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu’na şikâyette bulunmuş. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nca yıkımın tespit edilmesi için 9 Mayıs 2009’da İl Bayındırlık ve İskân Müdürlüğü’ne yazı gönderilmiş!

En son Sayın Başbakanın çıkışıyla haberimiz oldu bu olaydan!

Belediyenin büyük hatası var bu işte!

O kadar da masraf yapılmış!

Kültür ve Turizm Bakanlığı da olur vermiş yıkımın tespiti için! Ama sanki Kültür Bakanımız razı değilmiş gibi bir görüntü sergileniyor!

Karşıyaka Belediyesi de erkeklik taslıyor kamuoyuna!

Hangi mühendis onu kesip aslına uygun olarak Karşıyaka’ya götürüp dikebilir?

Karşıyakalıları bilmem ama ben burada rahatsız oldum!

Kendimi aptal gördüm!

Not: Teknik konulara girmedim! Bilen bilir!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..