Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
Okunma Sayısı
632
 

Heyt adamım

Heyt adamım
 

Bir Selçuk Erdem karikatürüdür.


Güneşli bir gündü

Seni ilk o gün fark etmiştim

Nasılda heybetli çıkmıştın

çöp yığınlarına

ve o güzel sesinle

Herkesi uyandırmıştın

Güzelim bahar sabahına!


İçimden dedim

“işte benim adamım bu!

Şu duruş, şu endam, şu güzelim ibik

Başka kimsede yok yahu!


Hakikaten etrafıma baktım

Senin gibi bir tane bile yoktu

Buradakilerin hepsi bana benziyordu

Yani herkes bildiğin tavuktu


Sen ise gösterişli bir horozdun!

Ama sevgilim!

hepimizin ayarını sen bozdun !

Ben sana âşıktım ve bunu biliyordun

Ama aşkımızla yeteri kadar ilgilenmiyordun!


Varsa yoksa eşelenmek

Diğer tavuklarla tepişmek

Bir de arada o güzel sesinle ötmek!

Gece gündüz bunları yapıyordun.


San a çok kızdığım günlerde

Aşkımızı gömüverdim bi yerlere

Artık senin olduğun her yerden kaçıyor

Diğer tavuklarla takılıyordum

Ve sinirimden

Yumurtlamıyordum bile.


Artık çaresi yok!

beni kıtır kıtır keseceklerdi!

Meze olacaktım akşam sofralarına

Aklıma tek bir çare geldi

O da sana olan aşkımı

Yeniden filizlendirmekti!

Hem ne malum!

Belki yine katılırdım aranıza


Tabii hemen koştum

Aşkımızı gömdüğüm yerde durdum

Eşelendikçe eşelendim

Ama aşkımızı göremedim!

Gördüm ki biz,

Aşkımızın üstüne

çoook s.çmışız sevgilim!


Berrin Aksu 2011
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Merhaba Ümit Bey nazik yorumunuza teşekkür ederim. Ben biraz teknolojik özürlü olduğumdan şimdi cevap yazabildim. Sevgi ve saygıyla..

Berrin Çoruk Aksu 
 26.09.2011 18:31
 

Görseliniz de güzel Hocam:) Hoşgeldiniz:) Selamlar, saygılar.

Ümit Culduz  
 04.07.2011 20:11
Cevap :
Ümit Bey en sonunda size cevap yazabiliyorum. Yeni öğrendim burayı. Hoşbulduk! Bana ilk hoşgeldin diyen sizsiniz :)Sevgilerimle..  08.10.2011 23:12
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 168
Toplam yorum
: 262
Toplam mesaj
: 6
Ort. okunma sayısı
: 466
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster