Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Heyt adamım

Heyt adamım
 

Bir Selçuk Erdem karikatürüdür.


Güneşli bir gündü

Seni ilk o gün fark etmiştim

Nasılda heybetli çıkmıştın

çöp yığınlarına

ve o güzel sesinle

Herkesi uyandırmıştın

Güzelim bahar sabahına!


İçimden dedim

“işte benim adamım bu!

Şu duruş, şu endam, şu güzelim ibik

Başka kimsede yok yahu!


Hakikaten etrafıma baktım

Senin gibi bir tane bile yoktu

Buradakilerin hepsi bana benziyordu

Yani herkes bildiğin tavuktu


Sen ise gösterişli bir horozdun!

Ama sevgilim!

hepimizin ayarını sen bozdun !

Ben sana âşıktım ve bunu biliyordun

Ama aşkımızla yeteri kadar ilgilenmiyordun!


Varsa yoksa eşelenmek

Diğer tavuklarla tepişmek

Bir de arada o güzel sesinle ötmek!

Gece gündüz bunları yapıyordun.


San a çok kızdığım günlerde

Aşkımızı gömüverdim bi yerlere

Artık senin olduğun her yerden kaçıyor

Diğer tavuklarla takılıyordum

Ve sinirimden

Yumurtlamıyordum bile.


Artık çaresi yok!

beni kıtır kıtır keseceklerdi!

Meze olacaktım akşam sofralarına

Aklıma tek bir çare geldi

O da sana olan aşkımı

Yeniden filizlendirmekti!

Hem ne malum!

Belki yine katılırdım aranıza


Tabii hemen koştum

Aşkımızı gömdüğüm yerde durdum

Eşelendikçe eşelendim

Ama aşkımızı göremedim!

Gördüm ki biz,

Aşkımızın üstüne

çoook s.çmışız sevgilim!


Berrin Aksu 2011
 

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..