Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Heyyaaa! 50. bloğum...

Heyyaaa! 50. bloğum...
 

GELDİM...

Beni çağırmadınız, kalkıp ben geldim.
Uzaklardan size bir haber getirdim geldim.

Bıraktıklarınızdan, unuttuklarınızdan,
Sımsıcak-anılası günler getirdim geldim.

Gömütleri andıran yapılarınızdaki
Yaşantılarınıza evler getirdim geldim.

Tek-tek, ayrık-soluyan bitkiseller yerine
Yüzyüze-dönük gülen sizler getirdim geldim.

Solarken suladığım, koparken bağladığım,
Ölürken canladığım sözler getirdim geldim.

"ÖZDEMİR ASAF'ın çok beğendiğim şiiriyle başlamak istedim cümlelerime"...


İlk bloğumu yayına verip de sonrasında heyecan içinde dakikalarca bekleme süreci yok mu??? Eee blogdaki arkadaşlar iyi tanır bu duygu'yu...

İlk yazılarımda, fanustaki balık kadar ürkek ve manasız duygularla bakıyordum etrafıma. Ya, şimdi öyle mi? Bir iki derken tam bu yazımla birlikte heyyaaa! diyorum 50. bloğum...Mutluyum çünkü artık küçük fanus'u kırıp okyanusa doğru yol almış, büyümüş, gelişmiş, çoğalmış rengi değişmiş kocaman bir balığım..:)))Gülmeyin "sazanım" demedim...

Öncelikle sevgili editörlerimize binlerce teşekkürler ..Şu ana kadar iki bloğumu red ettiler oda özel hayatımla ilgili olduğu için bende bu yüzden "aşk meşk" bahsetmemeye karar verdim. Kendi duygularımı da başkası yaşamış gibi de kurgu halinde yazmak istemedim. Neyse... 50 bloğun içinden iki yazının red edilmesi bence güzel ne dersiniz arkadaşlar... Demek ki;İyiyim...hehe:)))

Siz blogger arkadaşlar; aranızda olmak harika bir duygu sizden aldığım yorum sizin kadar kıymetli, önemsendiğimi hissediyorum bu da "beni mutlu" ediyor....

Dediğim gibi iyi ki "MİLLİYET BLOG" ailesindeyim...Hep birlikte çoğaldık gün be gün... Aramızdan ayrılanlarımız oldu sebeblerini bilmediğim, yine döner umuduyla bakıyorum blog sayfalarına gönlümce "gitmeseler"dedim. Ama duymadılar "hoşçakalın" deyip vedalaştılar üzüldüm...Umarım birgün yine aramızda olurlar...

Sizlerle olmak renklendirdi beni .Evet o renkler zaten bende mevcuttu... Samani sarı rengim güneş sarısı gibi ışıl ışıl ... duygularım lila gibiydi... şimdi öyle mi? koyu mora çalıyor, dans ediyor satırlarda okurken, okunurken...hüznüm kurşuniydi uzattığınız dost elliyle beyaza çaldı rengini... gülüşlerim uçuk kaçık pembeyken şimdilerde fuşya oldu ...düşlerim bile renk değiştirdi ..."İyi ki varsınız" dostlarım...Duygularım, sis bulutuyla kaplıydı önümü göremezdim... Şimdi ise huzurlu bir maviyle yol almaktayım...

İyi ki burdayım ...iyi ki sizlerleyim nice güzel paylaşımlara diyorum...

Benden size kucak dolusu sevgiyle nergizler..sevgiyle kalın dostlarım...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..