Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Heyyy Allahım…

Heyyy Allahım…
 

Resim... Andreas Btenich


Aşk gelmiş davul çalar kapıda.

Elinde beyaz mendil

Haydi, gir der halaya

Oooo kimler de gelmiş, kimler de gelmiş

Girsem bir türlü

Girmesem bir türlü

Öyle bir düğüm ki…

Kadı gelse çözemez

Bu karmaşık düğümü.


***

Sahi…

Postacı kaç kez çalardı kapıyı

Ve kaçıncıda durmaz kaçardı

Elma mı desem…

Yoksa armut mu?

Ya kurt?

Kurt hangisinde yaşardı.

***

Şeytanın biri diyor tut kolundan sok banyoya

Ananın eski tokuşuyla bir güzel tokuşla

Madem geldin, al sana, al sana

El mi yaman, bey mi yaman kanıtla

***

Öbürü der yazık değil mi aşka

Köpük köpük yasemin kokusu yakışır aşka

Doldur küveti haydi gir, gir içine de…

Sefanı sür paşa paşa.

***

Hey Allahım sen bana akıl ver

Beyin mantık, yürek durma atıl der

Bir ileri iki geri

Sanırsın…

Yedi nokta sekiz

Tsunami depremi

***

Eeee…

Ne olcek şimdi

Eli geçtim

Haydi...

Beyi de geçtim de…

Bu kaçıncı be selim.

Karpuz kestim dilim dilim.

***

Ah dilim vah dilim

Yere serdim kilim

Gel de çık işin içinden

Aklıselim, fikri selim.


Aynur Sarıkaya

26 Mart 2008

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..