Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Heyyy hayat sobele beni !

Heyyy hayat  sobele beni !
 

Önce bir şiir tuttum elimdeki kitaptan ;

"üç kere üç dokuz eder
bilirsin
birin karesi birdir
kare kökü de
bilirsin
"mutlu aşk yoktur"
bilirsin
ama baharda ya da dışarda
sonsuz göğün altında
aşkın aşkla çarpımı
nedendir bilinmez
garip bir biçimde
hep sonsuzdur " diyordu Turgut Uyar.

Birden göz göze geldik radyoyla; "sıradaki şarkı senin" der gibi bakıyordu:)

Aysel Gürele ait bir şarkıyı söylüyordu Yonca Lodi:

saklanma anılar ardına sakın
anılar şeffaftır sen görünürsün
bir de ben arkamdan ışık alırsam
beni olduğumdan büyük görürsün

saklanma şarkılar içine sakın
söylenir söylenir de sıkılırsın
bir şarkı bir şiir olsan
mısralar devrilirde yıkılırsın

Kapattım radyoyu, açtım pencereyi, seslendim hayata;

heyyyy hayat !

a ç t ı m
i ç i m i n
b ü t ü n
k a p ı l a r ı n ı .


hadi sobele beni...


...

haticeatalay

 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..