Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '19

 
Kategori
Güncel
 

Hiç Alınmasa!..

Hepimizin malumu, zor günler yaşıyor, sanki kırk kapılı handa karanlıkta kalmış çıkış kapıları arıyoruz.

Dilerim bir an evvel aydınlık bir sabaha uyanırız.

"İnsanlar konuşa konuşa anlaşır" dı hani?  Konuşamıyor, anlaşamıyoruz,  kelimeler cümleye dönüşemeden kavgaya dönüşüyor neredeyse etrafımızda,  sessiz çığlılıklarımızı yanımızdakine dahi duyuramıyor boğazımıza takılmış, yutamadığımız lokmalar gibi tutuyoruz.

Son haberlere seviniyoruz hep beraber, yarış halinde  haber kaynaklarından bizlere ulaşan "suya indirim, öğrenci kartlarına indirim" çığlıkları, elbette beni de etkiliyor. En değerli  varlığımız suyu  kullanırken şükürlere doyamayan, ziyanlıklara kıyamayan ve yıllardır boyunu aşan faturalar ödeyen bizleriz, sağ olsunlar düşünenler  dilerim ki elektrik, doğalgaz  ve gıda da sağlıkta da devam etsinler halkın gittikçe güçleşen yaşam koşullarını iyileştirmeye,

Bunları diyorum da bir şeyi de düşünmeden edemiyorum. Bu ne bu iktidar, ne muhalefet için değil, uzun yıllardır genel  düşünüşümdür. Öğrenci seyahat kartları 40 tl oldu. İyi de oldu ancak bedava olsa daha iyi olmaz mı? diyorum. Zira halkımız arasında pek çok kesim  ücretsiz ulaşımdan yararlanıyor hem de aralarında çok gerekli bulduklarım var. Bir de toplu taşıma hakkını ücretli de kullansa kolaylıkla ödeyebilecek, ulaşım ücreti  kendisine dokunmayacak, gayet varlıklı insanlar dahi  ücretsiz seyahat edebilirken, ben de iki çocuğumun eğitim süreçlerinde hangi yollardan geçtiğimizi düşünerek, ailesinin zar zor okuttuğu, cebinin harçlığını, eğitim masraflarını, sosyal ihtiyaçlarını giderebilmek için kılı kırk yaran velilerin omuz yüküne devlet baba bir el atsa da öğrencilerden hiç ücret alınmasa diyorum, biz de alınıyor hem de hatırı sayılır oranda ücret alınıyor,  üstüne üstlük  de lütufmuş gibi indirim yapılıyor. Bu durumu sevemiyorum,  biraz ayıp geliyor. Biline!..

 

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..