Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

11 Nisan '08

 
Kategori
Dünya
 

Hiç 'eskort' servisi aldınız mı?

Hiç 'eskort' servisi aldınız mı?
 

Ben denedim!... 1995 yiliydi sanirim. Washington (Vashington) da bir otelde kaliyoruz. Isimiz gucumuz bitti. Aksam yemegi yedik. Herkes odalarina cekildi. Saat daha 9-10 gibi. Gozumuze uyku girmez. Aldik elimize telefon rehberini?...

" Sartlarimizi, ucretimizi telefonda bildirmiyoruz. Size eskortunuzu gonderelim. Yuzyuze gorusun..."

Sarisin, cok guzel bir hanim geldi. Hafif aksanli. 20-25 yaslarinda...

Kendisi guzel. Konusmasi guzel. Alimli mi alimli. Hatta biraz utangac...

Nereliyim?

Turkiye.

Siz?

Polonya...

Sonunda ucrete geldi konumuz.

Butun gece bizi Washington'da gezdirecek.

500 Amerika Dolari...

Anlasamadik.

***

15-20 gun once New York Valisi bir basin toplantisi yapti.

Ozur diliyor.

2006 yilinda Washington'da otel odasinda bir manken hanimi misafir etmis.

Bu hanimin saati 5500 dolarmis!...

Vali esinden ve cocuklarindan aglamakli ozur diliyor.

***

Ben sandim ki konu Rüşvet!...

Eskort manken hanimi 'rüşvet' olarak kabullendi sandim.

Degilmis.

Adam milyoner.

Kimsenin parasina ihtiyaci yok!...

***

Amerika'da, Nevada Eyaleti haric, para karsiligi seks yapmak kanunsuzmus!...

Parayi verende, alanda suc isliyor.

Bu is, para karsiligi olmasa, bu kadar patirti gurultu cikmayacak...


***

Gecenlerde valilikten istifa etti.

Simdi de, baska bir cezaya carpilmamak icin ugras veriyormus!...




Fotograf:

New York Valisi Eliot Spitzer esiyle birlikte valilik icin yemin ederken.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..