Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hiç aşık oldunuz mu?

Hiç aşık oldunuz mu?
 

Hiç aşık oldunuz mu?..

Ben oldum..

Hiç uykunuza kıyıp, o uyurken tüm gece onu seyrettiniz mi?... Ve ne kadar şanslı olduğunuzu düşündünüz mü o an..

Gecenin bir vakti, tüm şehir uyurken kapısını çalıp ''bu gün seni sevdiğimi söylemeyi unutmuşum'' diyerek yanağına bir öpücük kondurup, tekrar kapıda sizi bekliyen taksiye binip evinize döndünüz mü?... Tamam biliyorum her zaman harika yemekler yaptığını söyleyemezsiniz ama kabul edin mutfakta ki o panik halleri çok sevimli değil mi.. Ya iş yorgunluğu hala üzerinizdeyken size kahve yapıp getirmesi..

Bazen neden başladığını bilmediğiniz tartışmalarda, hareketlerine dikkat ettiniz mi?.. Ellerini beline koyması, tek kaşının kalkması ve çok ama çoook konuşması.. İşte o anlarda dur bi saniye diyerek kalkıp yerinizden onu öptünüz mü?..

Bir sahil kenarında çayınızı yudumlarken, ona şiirler yazdınız mı?..

Dostlarınıza onu anlattınız mı peki..

Bazı geceler üşüdüğünüzü söyleyerek ''beni ısıtan tek şey senin tenin hayatım'' diye muzurca edepsizce onu kandırdınız mı?.. Uyumak istemesine rağmen uykusuz bırakarak utandırdınız mı aşk meleklerini..

Deniz, yakamozlar, yıldızlar ve gecenin o sihirli esintisinde kelimelerin sihirbazlığını yaparak, ona aşkı anlattınız mı?

Gözlerine bakarak cümlelerle dans ettiniz mi?.. Ruhuna dokunarak baştan çıkardınız mı... sevdiğinizi...

Makyaj yaparken seyretinizmi onu veya siz traş olurken o yanınıza sokulduğunda köpükleri burnuna yanaklarına muzurca sürerek kızdırdınız mı onu?.. Banyonuz ortak kullanım alanınız olduğu.. Bazen küvetler ne kadar küçük geliyor değil mi..

Hasta olduğu anlarda ona belli etmeden panik ataklar yaşadınız mı?.. Çorba yaparak tepside yatağına getirerek birde içirmeye kalktınız mı.. Çocuğunuz oldu mu öksürmeye başladığı anlarda.. ve fazla alkol aldığınızda anneniz gibi sürekli her kadehinizde gözlerinize baktı mı.. Ama hayatım diye başlıyan cümleler kurar mı?.. Yapmanızı istemediğiniz şeyleri sıralarken.. Hiç birine ait olmanın, harika bir duygu olduğunu hissettiniz mi?..

Kıskandınız mı?.. Ya da kıskanması hoşunuza gitti mi zaman zaman..

Aynı kitabı okuyup farklı fikirleri demli çay tadında sıraladınız mı?..

Geleceği aynı hayatı paylaşmak için planlar yaptınız mı peki?..

Aşık olduğunuzda sözler verdiniz mi?..

1999/Mayıs

-Alooo
-...
-Hey bu üç oldu eğer konuşmayacaksan niye uykumu bölüyorsun..
-Saat 4 hala uyuyormusun..
-Bu gün pazar..
-Hiç değilmemişsin Tunç.. Hala bir uyku şarhoşluğundasın..
-Peki konuşmaya karar veren sapığım kimsin ve neden uykumu bölmek zorundayım..
-ve... hala aynı ukala tavır..
-Tamam.. Beni tanıyorsun.. kimsin?.
-Seni kızdırdığım zamanlarda bana şempaze derdin.. Öpüştüğümüz zamanlarda bebeğim..
-...
-Bin kunduz.. Şempaze kelimesinden tanıyacağını düşünüyordum bebeğimi çok kullandığını düşünürsek..
-Bin kunduz!... ... Sevim?..
-Bingo..
-Kaç sene oldu..
-Çok sene.. Nasılsın..
-Her şey aynı. Sende durumlar nasıl.
-Okulu bıraktım.. Evlendim... ee bir kızım var. Şu an kayinvalidemle oturuyoruz biraz sıkıntıdayız..
-...
-Tunç senden borç istemiyeceğim..
-Hey hayır ben bunu düşünmedim bile.. ben sadece.. ben..
-ve vicdanını sızlatmak içinde aramadım.. sadece numaranı buldum.. ve aradım..
-iyi yaptın.. Ne bilim sesini duymak.. güzel..
-Yine takılmaya başladın..
-Ne? ..
-Konuşurken takılıyorsun. .Ya yanında biri var ya da şaşkınsın ne diyeceğini bilemiyorsun yine..
-Yalnızım..
-Sen yalnız kalamazsın Tunç..
-Kızgınsın bana.. dimi..
-Hayır.. Ama seni özlemediğim zamanlar olmadı değil.. Aslında adi herifin tekisin biliyor musun.. Ama şunu da kabul kabul etmeliyim ağzın iyi laf yapıyor..
-Bak ben... eee.. askerlik vee şey yani hazır değildim belki.. bide..
-Cevaplar almak için aramadım Tunç.. sadece sesini duymak istedim ve bir daha da aramayacağim..
-Kızının olmasına sevimdim bu arada sen hep kız çocuklarını severdin..
-O benim meleğim.. Onun sayesinda hayattayım belki..
-Konuşmak istermisin..
-Kapatmalıyım..
-Anladım.. ee aradığına sevindim..
-Tunç..
-Efendim?..
-Ben o kahve fallarına inanırdım..
-...
-ve... hala senin... bebeğinim.
-...
-...

2008/Ocak

-Sıkıldım ben..
-Efendim hayatım..
-Beni dinlemiyorsun bile.. Farkındamısın..
-Canım şu çizimleri bitirmem gerekiyor sabaha istiyorlar..
-Bir haftadır aynı evde olduğumuzun farkında mısın..
-Şey.. Bir problem mi var..
-Bak iyisin hemde çok iyi bir adamsın.. Dürüst birisin.. Ten uyumumuzda harika.. Ama ben senin ev arkadaşın değilim.. Bu böyle olmuyor Tunç.. Bu şekilde konuşmadan.. Sevgiyi paylaşmadan.. O aptal bloklara bile harika şeyler yazıyorsun.. Aşk adamı... ama şu ana kadar bana bu sözleri sıralamadığını farkettin mi?
-Şey.. Yanında olmaktan mutluyum.. Keyif alıyorum ve hayatımda senden başkasını istemiyorum..
-Bazen benimle uyumuyorsun bile farkında mısın.. Beni seviyor musun?..
-Yanında olmaktan mutluyum..
-Ama..
-...
-Kadınlar bazen ilgi bekler.. Bazen güzel sözler duymak bazen yaşadıkları anın kahve falları gibi olmasını isterler.. Kitaplardan yaşamdan senin denemelerinden benim işimden, evrenden, insanlardan konuşuyoruz ama geleceğimizden konuşmuyoruz aşka dair cümleler kurmuyoruz...
-Kahve falları..
-Ben ev arkadaşı istemiyorum Tunç.. Hayatı paylaşacak birini istiyorum... Birlikte uyanıp, beni sevdiğini söyleyecek birini istiyorum.. ve ben..
-Anlıyorum..
-Emin misin..
-Ben... Ben gitmeliyim..
-...
-Sen haklısın.. Umarım isteklerine kavuşursun..
-Yani gidiyorsun..
-...
-...

2008/Haziran.

Hiç aşık oldunuz mu?

Ben oldum..... Birden fazla..

Aşık olduğunuzda sözler verdiniz mi?

Sizi bilmiyorum ama ben verdim..
.
.
.
Peki şimdi..?

Belkide artık çenemi kapatıp gitmeliyim...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..