Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '17

 
Kategori
Şiir
 

HİÇ BELLİ DEĞİL

Onsuz bir çıkmazda, kaldı bu gönlüm,

Seviyor, sevmiyor, hiç belli değil.

Derdinden hicrana, daldı bu gönül,

 Seviyor, sevmiyor, hiç belli değil.

 

Ben tutuştum yandın, onun aşkına.

Hamdım kavruldum ya, yandım aşkına.

Hep mağlup oldum, döndüm şaşkına,

Seviyor, sevmiyor, hiç belli değil.

 

Umutsuz aşkının, kölesi oldum.

O vefasız için, sarardım soldum.

Ellerim koynunda, öylece kaldım.

Seviyor, sevmiyor, hiç belli değil.

 

Dört mevsim gönlümde, kara kış oldu.

Kör oldu gözlerim, kanlı yaş doldu.

Gelir diye gözüm, yollarda kaldı.

Seviyor, sevmiyor, hiç belli değil.

 

                               Birdal Can TÜFEKÇİ

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..