Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

06 Ekim '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Hiç bunları kendine dert etmeye değer mi?

Hiç bunları kendine dert etmeye değer mi?
 

Saffet annemin evine Turk televizyonu baglatti. Bugun oglen iki gibi televizyonun karsisina uzandim. Bastim uzaktan kumandanin tuslarina. NTV cikiverdi. Tam degistiriyordum; Ajda Pekkan'in o meshur sarkisinin sozleri dikkatimi cekti: “Hiç Bunları Kendine Dert Etmeye Değer mi?”

Sonra; baktim tanidik yuzler var. Mujdat Gezen, Sumer Tilmac, Ahmet Gulhan. Programi sunan hanim cok hos. Ne kadar da icten gulumsuyor?

Erkek sunucu, Kadir Coptemir. "Abi, abi..." diye tatli tatli sorular yoneltiyor.

Harika espriler.

Kaptirdim kendimi. Bir de baktim ki iki saat gecmis...

Bu arada Tom Hanks'in Turkiye'yi ziyaret ettiginide ogrendim. -Bu akli basinda yabancilar agizlarinin tadini biliyorlar?-

Programa katilan diger sanatcilari merak ettim. Internette isimlerine baktim:

Ali Sunal, Ercan Akışık ve Vedat Özdemiroğlu.

Ne guzel sohbetti? Ne guzel parodiler.

Bu arada Munir Ozkul'a baglanan emekli maasindan soz edildi. Dogru muyum? Sadece 650 YTL mi?

Ben cok eglendim. Kutlarim emegi gecenleri.

Seyretmediyseniz, sizlere de oneririm.

Haftaya bu programi kacirmayin.


 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..