Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Hiç kimse bilmez

Hiç kimse bilmez ateşler i.çinde kıvrandığım halde.

Sağlıklısın Meltem diye dualar ettiğimi

Hiç kimse bilmez yorgun bedenim sızlandığı halde.

Enerji dolusum Meltem diye kendimi motive ettiğimi

Hiç kimse bilmez çekip gitmek istediğim halde zaman zaman.

Kalmalısın Meltem diye bilinçaltıma sürekli işlemeye çabaladığımı.

Hiç kimse bilmez ağır sorumluluklarımdan sıkıldığım isyan ettiğim zamanlarda.

Büyüdüm sorumluluklarımı kabul ediyorum diye kendime yüzlerce kere hatırlattığımı.

Hiç kimse bilmez yıkılacak durumlarda,

Güçlüsün Meltem diye hüngür hüngür ağladıüım halde kendimi inandırmaya çalıştığımı.

Parasız kaldığım zamanlarda.

Bolluk içindeymişim gibi zenginmişim gibi davranmaya çalıştığımı.

Nefret ettiğim insanlar karşısında.

Sürekli onları seviyorum olduğu gibi kabul ediyorum diye tüm duygularımı isyanlarımı

Bir tarafa bırakıp beynime balyoz çaktığımı.

Yine hiç kimse  bilmez sevilmediğimi bildiğim kişilerde.

Sevgi kırıntıları için beni seviyordur diye ne hayaller kurduğumu.

Hiç kimse bilmez yalnızlığımızn orta yerinde.

Kalabalıklar içindeyim çok arkadaşlarım var diye kendimi motive ettiğimi.

Kadın olduğumu,incinmişliğimi bile bile.

Kendime başarılısın güçlüsün savaşmak zorundasın diye haykırdığımı.

Güvensiz ezilmiş hissettiğim ortamlarda.

Bile bile güvendeyim diyerek o pozisyona geldiğimi.

Kendimi karşımdakinin yerine koyup defalarca sorguladığımı.

Ve ayakta kalmak için ruhumu bedenimi duygularımı zihnimi.

Nasıl değiştirdiğimi hiç kimse bilmez.

Herkes bilsin diye anlatıyorum.

Aslında çoğu insan böyledir.

Kendilerini unutup hiç kimse bilmez dünyasında.,

 Tek başına ayakta durabilmek için.

Kendilerine rol biçmişlerdir.

Her ne kadar pozitif düşünce gibi olsada.

Aslında hayat bana göre bir sınav.                                                                                      

Günü geliyor hazır olduğunda öğretmenler çıkıp geliyor.

Bu nedenle

Benim gibi kötü durumlarda kaldığınızda

Benim uyguladıklarımı hatırlarsanız.

Belki size de benim gibi yardımcı olabilir.

Sizi bir şekilde de olsa motive edebilir.

Sevgiyle kalın..

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..