Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

23 Eylül '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hiç kimseyi öpmediğim gibi öpeceğim seni

Hiç kimseyi öpmediğim gibi öpeceğim seni
 

Hiç Kimseyi Öpmediğim Gibi Öpeceğim Seni


İnsan en çok sevdiğine değil, en çok güvendiğine anlatabilir her şeyini. Ben sana sevdiğim kadar güvenmişim. Şimdi uzaklığında unutulan olmuşum. Şimdi süresi belirsiz beklemelerin ortasına düşmüşüm. Ama söz verdim kendime ne zaman çağırırsan geleceğim. Ama bil ki aramadığın ve yazmadığın her gün alnımın ortasından vurulmuş gibi oluyorum. Tek bir kurşunluk işim var. Tek bir kelimeye… Bir daha arama demen yeterli. Aramam bir daha, içime gömerek aşkımı geçmem bir daha geçtiğin yollardan. Gel demende yeter bana. Her şeyi olduğu gibi bırakıp koşarım sana. Bir gel demen yeterli

 Yokluğuna alıştırma beni. Yüreğimde öldürme kendini. Varlığın yokluğuna denk olmasın.

Kavuşma yerine artık gelemeyeceksen, gün bitimlerinde kavuşamayacaksam sana artık gecelerin karanlığı yakışır bana. Tek başına yürüyüp gitmelerim bir de... Hayalini canlandırıp gözlerimde ağlamak yakışır gözlerime. Bu ihanetse eğer en derin acı yakışır bana. 

 

Bilirim...

Sevdiğim beni sevmez sevdiğim gibi..

Gider bir başkasını sever..

Ve kendisini sevmeyene verir aşkını.

Geri dönüşü yolu ise yoktur.

O yol uzayıp gider yaşamın sonuna kadar. 

Her tarafımı sarmışken keder ben hala seni bekliyorum.

Oysa geleceğinden bile emin değilim.

Oysa seni ne çok sevdim ben.

Sen bir başkasını sevsen bile senin onunla mutlu olmanı dileyecek kadar çok sevdim.

Sen mutluysan bensiz, sil adres defterimden adımı.

Şimdi ise bir şeyler yaz, bu ölümüm olsa bile, beklemekten iyidir.

Artık anıların toplanmasının zamanı geldi, değil mi?

Zamanıdır artık anıların bir paket yapılarak rafa kaldırılmasının çünkü yaşanacak anların hepsini gömdün gecenin karanlığına. Gelecek uçup gitmiş. Her şey uzaklaşmış.

Hadi gel, kaçır beni buralardan ve oralarda,

O uzak yerlerde hiç kimseyi öpmediğim gibi öpeyim seni.

 Yazar: Mustafa Çifci- www.mustafacifci.com

Kaynak: Bu eser Mustafa Çifci’nin “Aşk Olmayan Evlerin Kapılarına Kilit Vurulmalı” adlı kitabından alınmıştır. Her hakkı saklıdır. Yazarın yazılı izni alınmadan kopya edilmesi, çoğaltılması, dağıtılması, özet olarak belli bir bölümün başka yerlerde yayınlanması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasası hükümlerince yasaktır 

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..