Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
Okunma Sayısı
626
 

Hiç kullanılmamış olmak yeni anlamına gelmez; 3 yıl önce üretilip mağazada bekleyen ayakkabı mesela

Hiç kullanılmamış olmak yeni anlamına gelmez; 3 yıl önce üretilip mağazada bekleyen ayakkabı mesela
 

Sizi gidi ticaretin çakalları sizi! Korkut olmasa kimse anlamayacak. Adam yeni sanıyor. Ama bakınca gerçekten yeni. Hemşerim bu ayakkabı ne zaman imal edildi? Üretim tarihini gösteren belgen var mı?

“Ne belgesi hemşerim peynir mi bu, ayakkabı;  ne zaman imal edildiyse edildi, erimez çürümez” Ev de erimez çürümez ama ne zaman yapıldığına bakıyoruz, ayakkabıya neden bakmayalım.

Sen hiç üç yıl önce imal edilmiş, mağazalarda yıllarca beklemiş ayakkabı giydin mi? Bunun maddesi demirden mi ki demir de paslanır üç yıl raflarda bekliyor bozulmuyor. Bu ayakkabının yeniliği mi kalır. Böyle bir mala yeni falan denmez; “eskimiş yeni” diyeceğiz. Ama yeni olarak satıyorsun.

Böyle bir ayakkabının bekleye bekleye derisi buruşur, esner, dikişi yapıştırıcısı gevşer yani bir nevi içten içe çürür. Sıcak havalarda terler ve koku yapar. Fazla da dayanmaz zaten. Ama bizim insanımıza hiç giyilmemiş olsun, etiketi yeni olsun tamam. Hemşerim 3 yıl önce imal edilmiş bu ayakkabı, mağazalarda bekleye bekleye çürümüş, ne yenisi.

Peki devlet kontrol etmez mi bunu? Yöneticilerin bilgisi mi var ki bu kadar ince ayrıntıları düşünsünler. Onlar Kerim Korkut değil ki böyle şeyleri onlardan bekleyemezsin. Sadece ayakkabı değil birçok üründe/malda durum aynı. Üç yıl önce üretiyor mağaza mağaza dolaştırıp yeni diye satıyorlar. Hem de ne fiyata…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kardeşciğim, herkes Kerim Korkut olamaz ki, keşke size görev verilse vallahi kanunsuzlar hırsız ve arsızlar yanmıştı. Selam ve sevgiler.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 01.08.2015 14:01
Cevap :
Selam ve saygılar değerli ablacığım...  01.08.2015 14:08
 

Kerim korkut olmak çok zor gerçekten:) Dilerim yeni hedefimiz kerim Korkut olmak ve hakkını hukukunu adamca aramak ve sahiplenmek olur... Teşekkürler ve saygılar...

Halil Güven (Sökeli) 
 31.07.2015 13:16
Cevap :
KERİM KORKUT SADECE BEN DEĞİLİMÖ,KERİM KORKUT OLMAK İSTEYEN HERKES; KERİM KORKUT BİR İDOL.TEŞEKKÜR EDERİM HALİL BEY.  01.08.2015 13:50
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 4646
Toplam yorum
: 12545
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 672
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster