Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '08

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Hiç orgazm olamadan ölecek!

Hiç orgazm olamadan ölecek!
 

Mutsuz mu?


İngiltere’de yaşayan evli bir kadının “orgazmın sözlüğü” adlı kitap yazdığı haberini gördüğümde, ülkemiz kadınlarının cinsel tatmin açısından ne kadar şanssız olduklarını düşündüm.

Öyle ya, elin kadını orgazmın kitabını yazıyor, bizim kadınlarımız ise geçim derdinde! Ülkemdeki çoğu kadın, ekonomik sıkıntılardan ve üzerlerindeki sorumluluklardan kurtulup yatağa gittiğinde, karşısında cinselliği tabu olarak gören ve konuşmayan bir koca buluyor.

İnternette dolaşırken, cinsel eğitimi sadece mahalle arkadaşlarıyla yaptığı sokak arası sohbetlerinden ibaret olan insanlarımızın sex konusundaki cehaletini ortaya koyan bir site dikkatimi çekti. Bu sitede insanların cinsellikle ilgili sordukları sorular var. Bazılarını sizlerle paylaşmak istiyorum:

    Sevdiğim kızın annesi doğumda ölmüş, o da ölür mü? İlk gece ilişkide kadının illa altta mı kalması lazım? Yani kadın adamın altına yatacağına, adam kadının altına yatsa olmaz mı? Penis kırılması nasıl olur. Et parçası nasıl kırılır? Kırılma olayı doğruysa nasıl kırılır ve tedavisi nasıldır? Kadınların sıvısı neden biter? Prezervatif her şeye çare mi? Eşimle haftada iki veya üç kez seviştiğimizde çocukların ikiz ya da üçüz olma ihtimali artıyor mu? Pantolonuna boşaldım hamile mi? Eşim beni tatmin edemiyor, ne yapayım? Bir erkeğin penisinin uzunluğunun ayakkabı numarasının yarısıyla eşdeğer olduğu söylentileri var. Bu doğru mudur? Arkadaşım korunmuyor, ben kısır mıyım? İlişkiye girdim, kızlığım bozuldu mu? Sevgilim ilk geceden korkuyor ne yapayım? Mastürbasyon nasıl yapılır çok merak ediyorum? Sağlıklıyım ama eşim neden hamile kalamıyor? Cinsel organı büyük biriyle evlensem kızlık zarım yeniden kanar mı? Birlikte olamıyoruz, baş ağrısı yapar mı? Mastürbasyon boyu kısaltır mı? Orgazmı çözemedim, tanımlar mısınız? Kızlık zarı dört yılda kendini yeniler mi?

Çoğu yetişkin kadın ve erkeklerin cinsellik ile ilgili kafalarına takılan sorular, bu konuda ne kadar cahil olduklarının ispatı gibi.

Bakın bir gazetenin cinsel sağlık köşesine 32 yaşında evli bir bayan nasıl dert yanmış: “Evlendiğimden beri kocamla sevişirken hiç orgazm olmadım. Doğal olarak cinsel birleşmede nasıl orgazm olunur bilmiyorum. Bunu eşimle konuşmak istedim ama üstü kapalı bir şeyler söylediğim halde gururu incindi. Birkaç gün yemeden içmeden kesildi. Hâl böyle olunca ben de İnternet sitelerinde kadının orgazm anında nasıl davrandığını araştırdım. Hepsi de farklı farklı, hangisini uygulayacağımı şaşırdım. Yok vücut kaskatı olurmuş, yok kadın güçlü bir şekilde kasılırmış, yok birkaç kez kasılırmış. Okuduklarımı sırayla uygulamaya karar verdim” Şimdiye kadar sorun çıkmadı. Herhalde çok iyi rol yapıyorum. Ama tek korkum bir kez de olsa orgazm (cinsel birleşme anında) olamadan ölmek”

Ülkemizde cinsellik tabu olmaktan çıkarılmadıkça ve okullarda zorunlu cinsel eğitim dersleri okutulmadıkça sağlıklı bir toplumda yaşamamız çok zor. Cinsel yaşamında mutlu olamayan bir insan bu mutsuzluğunu agresif tavırları ile çevresine yayacaktır.

 
Toplam blog
: 85
: 540
Kayıt tarihi
: 29.12.07
 
 

İlk, orta ve lise öğrenimimi Karabük TED Kolejinde tamamladıktan sonra İngiliz Dil Bilimi okumak ..