Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Hiç sevemedim ki

Hiç sevemedim ki
 

Çocuktum, birisi vardı
Mavi gözleriyle bakar,
İçimi bir ürperti sarardı.
Koşturur, sokaklarda oynardık,
Dediler ki; Çocukluk aşkı
Zamanla unutulur.
Aşkın sevmenin en saf zamanıdır.

Yıllar geçti, yollar ayrıldı
Unutuldu o masum gülüşler
O kaçamak bakışlar, tutuşmalar.
Sonra bir gençlik ateşine düştüm,
Ateşler yakıyordu içimi.
Ufak tefek kaçamaklar,
Bilmiyorum, kaç sevda sardı beni.
Tam buldum derken,
Dediler ki;Gençlik aşkıdır,
Ateş gibi yakar, sonrada söner geçer.

Sonrası, sayamadığım yıllar,
Geçmiştir delilik çağlarım,
Artık bir sevgiyle, paylaşmak ister yüreğim,
Dediler ki; Bu bir ömürdür..
Sevgi ve saygıyla büyür
Kimi uzun yıllar sürer
Bazen de bir anda biter.
Sevgi ve saygıyla sarılırsanız birbirinize
Bir ömür unutulmaz,
Bir masal gibi geçer
Yalçın Çobanlı 02/09/2008
 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..