Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '11

 
Kategori
Dostluk
 

Hiç unutmam Mamut'u...

Hiç unutmam Mamut'u...
 

Mekanın cennet olsun.


Sevgili Celalettin Avus'u  çoğunuzdan geç  tanıdım. Yazdıklarını,  karikatürlerini "biri hariç"  çok sevdim.  Birkaç kez  de   yorum yazdık karşılıklı... "Keşkek" i hiç unutmam !  Ayvalık / Laka'da  geçirmişti  bir bayramı. Yengesi keşkek yapmış,  kare kare resimlemişti  tüm anları.

"Hiç keşkek yemedim ben"  dedim.

Tavsiye etti.

Keşkek'çinin  keşkek'lenmemiş  keşkek kepçesinden ...

Yüreğime bu acı hiç  inmeseydi ya ! 

Gülriz Yiğit

      

    

  

 

    

 

 

   

 

 

 

      

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..