Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hiç yaşamadam ölmeyeceğim

Hiç yaşamadam ölmeyeceğim
 

Ölüm kapıma geldiğinde hiç yaşamamış olmayacağım. Bir sivsinek misali yapışıp damarlarına hayatın emeceğim son damlasına kadar kanını, bir el darbesiyle ezilme ihtimali olsa da sonunda. Öyle bir yerinden tutacağım ki silkelenip atmak istese de, en acı yerinde bıraksa da beni, ben bırakmayacağım. O yok saysa da beni, inatla var edeceğim kendimi düşlerimde düşüncelerimde...

Yeni bir güneşle uyandım bu sabah, ömrümün yeni bir yılında. Artık tam ortasında duracağım hayatın, bahaneler üreteceğim kendime gülümsemek için, daha bir kuvvetle ayaklanacağım her düşüşten sonra. Zirvesine tırmanacağım en yüksek dağın, yüzüme çarpan şiddetli ayazla birlikte.

Sileceğim hayatın bana çizdiği çizgiyi, yeni bir çizgi çizeceğim elime alıp kalemi, kendi çizgimi çizip, kendi çizgimde koşacağım yani. Keşkelerin yeri olamayacak artık hayatımda. Kararlıyım ölmeyeceğim hiç yaşamadan.
 
Toplam blog
: 44
: 752
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

İHL mezunu,  metalci bir vatandaşım. Arkadaşlarım dengesiz diye hitap ederler, aileme göre ağırba..