Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hiç yaşamadım!

Hiç yaşamadım!
 

Şampanyayı şöyle patttt! diye patlatıp

bayıldığım şarkıcının yüzü kadar güzel

ayakları dibine koydurmadım hiç...

Masamın üstüne ateşli bir dansöz çıkarıp

parıltılı iri göğüslerine,

yılanımsı kıvrak beline de para sıkıştırmadım...

Gül de dökmedim delice aşık olduğum

güzel gözlü kadınların başından aşağıya…

Ne kadar özlesem de sevdiklerimi

kırmızı halıda sermedim yollarına...

Kimim olursa olsun

gelinle damadın başından

dolarları tek tek elimle kaydırarak

bir kez bile savurmadım...

Ne kadar coşarsam coşayım,

şöyle elime dolu bir silah alıp

gökyüzüne doğru saydırmadım daha...

Bir siyasi büyüğümü karşılamak için

ne yerlere kadar eğildim terli terli

ne de koç kurban edip

kanını alnına sürdüm çoluğun çocuğun…

 

Haaa hiç mi kutlamadım deli zamanlarımı?

Olur mu öyle şey, elbet kutladım…

Hep yanımda taşıdığım kelimeleri

sundum, verdim, bağırdım, çağırdım…

Hala çoğu zaman sahilde

bir kase içine topladığım güzel sözleri

denizin başından aşağıya dökerim mesela…

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..