Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '10

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Hiçbir kapıyı kilitlemedik

Hiçbir kapı kilitli değil gittin gideli
Hani sevmiyordun, fırtına kopuyordu kimi...
Ellerim varmıyor..
Hem bilinsin istiyorum,
Cüssene değildi onca sadakat!
Varlığınaydı elbet...
Ve hala varsın diye bir yerlerde,
hiçbir kapıyı kilitlemedik...
Hala ayaklarım titreyerek giriyorum odana.
Ve hangi çocuk baba diye bağırsa,
Bir tufan daha kopuyor içimde!!
Ne yana dönsem göz kırpıyorsun...
Perdesi sallanıyor ya odanın,
Ya bir çıtırtı geliyor içeriden.
Dakkasına ordayım, yemin billah...
Bir hayal daha eklerken kırıklara,
Çıkıyorum sessiz sedasız..
Yine de uzanmıyor elim...
Ve ölüm ayırmasın diye bizi,
Hiçbir kapıyı kilitlemiyorum...
Kimsenin yürüyüşünü benzetemiyorum sana...
Fotoğrafların bile sen değil sanki! Ve hangi taşı bassam bağrıma,
Bir tarafı açık kalıyor hasretinin...
Ayakkabılarının kapıya bırakıldığı ilk günden beri,
Nasıl ayazlardayım, bir görsen beni...
Dönerse diye beklerken feleğin çarkı,
Ne değişecek diyorum peki, ne değişecek??
Hangi giden dönmüş demiştin gitmeden önce!
Zaten ondan değil,
Görür de belki döversin diye,
En kalaylısından söversin diye,
Yok yok! olur da birgün dönersin diye,
Hiçbir kapıyı kilitlemedik...
 
Toplam blog
: 63
: 793
Kayıt tarihi
: 28.08.10
 
 

Spor, edebiyat ve farkında olan bir vatandaş olmak için elbette ki gündem, ilgi alanlarım. ..